חברת אלבר מממשיכה להתקדם במישור היבוא המקביל בו החלה לפני חודשים ספורים, וכעת היא מבצעת צעד משמעותי נוסף. באלבר החלו בימים אלה בשיווק הונדה סיוויק סדאן האמריקנית. עד כה דברו בחברה על פניה לפלחי שוק של מכוניות גדולות ויקרות יותר וסיפרו שהם מנסים להציע "פתרונות נוספים" לשוק הרכב ולא להיאבק על מרכז השוק עם היבואנים הגדולים. כעת בבירור הם מכוונים אל תחום המשפחתיות החשוב בשוק הרכב המקומי.
 
 
ולא רק שאלבר מכוונת לראשונה למרכז השוק היא גם מציגה מחיר תחרותי למדי. הסיוויק שלהם בגרסת ה-LX עולה 131,900 שקלים, מחיר זול משמעותית מזה שהוצע עד היום עם הסיוויק סדאן המוכרת בארץ (141,500 שקלים). יינון עמית, מנכ"ל אלבר, מנסה כהרגלו להרגיע ומסביר שמדובר בכמות קטנה יחסית של מכוניות שתגענה ולא מדובר באחד הדגמים המרכזיים של אלבר כיבואן.
 
אלבר מציעה גם הונדה סיוויק סדאן
צילום: מנהל 
הסיוויק של אלבר זולה יותר, אבל יש הבדלים ברמת האבזור
 
בכל מקרה לא מדובר במכונית זהה לגמרי לזו המוכרת לנו, אלא בגרסה האמריקנית של הסיוויק שעברה אשתקד מקצה שיפורים מזורז. המקצה בא כדי לטפל בין היתר בביקורת הקשה באמריקה על איכות חומרים ועידון נמוכים שהציג הדגם החדש יחסית בהשקתו. מנוע ה-1.8 ליטר הדומה מייצר כאן 143 כ"ס (כ"ס אחד יותר) אבל הוא משודך לתיבה אוטומטית רציפה ולא לתיבה האוטומטית המוכרת (5 הילוכים). תיבה זו היא בין היתר מה שמסייע למקם את המכונית בקבוצה 3 בדירוג הירוק (לעומת 6) וכמובן גם מוזיל את המחיר. כמו כל המכוניות של אלבר גם מכונית זו תוצע עם מערך המולטימדיה, ניווט, ומערך ההתראה של מוביל איי. בהמשך תגיע גם גרסת הקופה האמריקנית לסיוויק.
 
 
במקביל ובהתאם למה שספרו בעבר החלו באלבר בשיווק של טויוטה סיינה וגם הונדה אקורד (בגרסתה ההיברידית האמריקנית) ובהמשך השנה הם צפויים להוסיף למבחר המקומי גם את הטויוטה היילנדר, דגמים נוספים למשפחת הפריוס (פריוס C ופריוס V) ואחרי כן גם דגמים מבית לקסוס.