רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הגעתן של מכוניות אסטון מרטין ראשונות לארץ, וכבר כעת אנחנו מגלים כי פעילותו של מותג הספורט הבריטי בארץ תחל לעלות על פסים מעשיים כבר בשבועות הקרובים. כן, בקרוב נוכל גם אנו לטעום מהמכוניות ששימשו את ג'יימס בונד, המרגל המפורסם בעולם, בשפע סרטים.
לפחות כרגע נראה שהתוכניות המתהוות של אסטון מרטין ישראל מתקדמות בקצב מהיר למדי. אחרי שהמכוניות הראשונות נחתו בארץ, כרגע נראה שעד תחילת ספטמבר אמורות להגיע לארץ הקודש יותר מעשרים מכוניות. מדובר במכוניות מכל קשת הדגמים – מהוואנטג' ועד לואנקיש ולראפיד (למעט הואנקיש וולנטה הפתוחה). בתקופה זו ימסרו מכוניות ראשונות ללקוחות. לקוחות? כן, מסתבר שיש כבר הזמנות ושעוד לפני תחילת השיווק המסודר ציבור הלקוחות הפוטנציאלי מביע עניין רב במכונית.
אסטון מרטין מעלה הילוך
צילום: מנהל
אסטון מרטין ראפיד כבר בדרך. פורשה ומזראטי צריכות להתחיל לחשוש?

הצפי הוא שבספטמבר תחל היבואנית, חברת "אוטו-ארט" שבראשה עומד חיים דנינו, לפעול מתוך אולם תצוגה מסודר בהרצלייה פיתוח. סיום הקמת התצוגה עוכב מעט בגלל המלחמה בדרום אך הצפי הוא שהיבואן יצליח "לצמצם פערים". באולם ימוקמו חמישה כלים והיבואנית דבקה בכוונה להחזיק מלאי מצומצם בארץ ולהפעיל שירות טרייד-אין עצמאי.
משלבים כוחות: אסטון-מרטין ומרצדס בשיתוף פעולה טכנולוגי

כמו שסיפרנו בעבר אסטון נמצאת היום בתחילת תוכנית של שיתוף פעולה עם מרצדס אשר רכשה אחוזי בעלות במותג. זאת מתוך כוונה להצמיח דור חדש של כלים ולהגדיל מהותית את מבחר הדגמים ואת המכירות. אחד הפירות הראשונים של שיתוף פעולה זה יהיה רכב פנאי גדול על בסיס פלטפורמת ה-GL של מרצדס.