לפני כמעט חודשיים יגואר הציגו את ה-F טייפ 'פרויקט 7', שהמחישה לנו שיגואר לא רק שלא זונחת את העבר המפואר שלה, אלא גם דואגת שאנו לא נשכח אותו. יחידת הכוח אמנם הייתה אותה יחידת כוח מוכרת (V8 בנפח 5 ליטר), אך הסממנים החיצוניים לא הותירו ספק לגבי המחווה לדגם ה-D טייפ האגדי, בעל "הסנפיר" הגדול מאחורי הנהג. אבל אם חשבתם שזה מיוחד, מעניין או מרגש, אתם צריכים לקרוא את הפסקה הבאה.

בשנת 1963 יוצרה ה-E טייפ בגרסת מסלול. "לייטווייט" קראו לה (משקל קל, בתרגום חופשי), והיא באמת הציגה משקל נמוך, רק 1,000 קילו. מתוך 18 יחידות שהיו צריכות לרדת את פס הייצור, ירדו רק 12. עכשיו, באיחור של 51 שנה, יגואר החליטו לייצר את שש יחידות ה'לייטווייט' הנותרות.
יגואר E טייפ 'לייטווייט' – באיחור של 51 שנה
צילום: מנהל
שש יחידות חדשות, שימשיכו את התכנון המקורי לייצור 18 מכוניות מסדרת ה'לייטווייט' של שנת 1963

המפרט, כמו במקור. המרכב ייוצר מאלומיניום, אותו בלוק מנוע בעל שישה צילינדרים ואותם המאיידים הכפולים מבית 'וובר', אותם 340 כ"ס, אותה תיבת הילוכים בת ארבעה יחסי העברה וגם כאן העבודה, בדיוק כמו באותן השנים, תהיינה עבודת יד. ההבדלים יהיו בחיזוק קל של המרכב, ואם הלקוח יעדיף הזרקת דלק במקום המאיידים, אז ישנה האופציה הזו.

מספרי השלדה של המכוניות ימשיכו את סדרת המכוניות משנת 1963. מהרו להזמין, שלא ייגמר. טוב נו, לפחות תוכלו ליהנות מהסרטון ומהגלריה: