אודי ישראל ממשיכה בתנופה הספורטיבית שלה ואחרי תחילת שיווק ה-RSQ3 היא מתחילה בימים אלה בשיווק הגרסה החמה למכונית הקטנה במבחר שלה – אודי S1. המכונית מצוידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש אשר במהדורה זו מייצר 231 כ"ס ו-37 קג"מ, והוא משודך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים.
 
 
 
הביצועים על הנייר מרשימים במיוחד: חטיבת כוח זו מאיצה את המכונית הקטנה למאה קמ"ש ב-5.8 שניות (היא מוגבלת ל-250 קמ"ש מרביים). בהתאם למסורת אודי, המכונית מצוידת בהנעה כפולה וכדי לשלב זאת הוחלף המתלה האחורי למערך רב-חיבורי (לעומת קורת המתח בדגמים הרגילים). גם המתלה הקדמי עודכן, כמובן כדי להתמודד מול תוספת הכוח הגדולה והמכונית נמוכה יותר ב-25 מ"מ. כמובן שהמכונית גם נראית בולטת משמעותית לעומת הגרסאות המוכרות.
 
אודי S1 כבר בארץ
צילום: מנהל
סופרמיני קטנה עם הנעה כפולה והמון כוח
 
הקטנה הספורטיבית תוצע כרגע רק בגרסת ה-3 דלתות (באירופה מוצעת גם גרסת חמש דלתות) וברמת גימור אחת שהינה גבוהה למדי. זו תכלול גג פנוראמי נפתח, מושבי ספורט עם ריפוד משולב עור, תאורת קסנון משולבת עם לד, מערך מולטימדיה עם צג מגע ובלוטות'. כיאה לאודי ספורטיבית הרכב גם מצויד במערך ה"דרייבינג סלקט" ששולט במאפייני הניהוג (מצערת, היגוי ואפילו צליל). המחיר יעמוד על 231,800 שקלים.