קיה חושפת תמונות ראשונות של הדור השלישי של רכב הפנאי הגדול שלה, הסורנטו. החשיפה המלאה תהיינה בתערוכת פריז, שתחל בעוד כחודשיים, אבל כמיטב המסורת, אנו מקבלים ונמשיך לקבל עד אז, בטפטופים, את שאר המידע. מקודם שחררו איור של תא הנוסעים וכרגע, תמונות רשמיות של עיצוב המכונית.
מהאיור ניתן ללמוד שתא הנוסעים צפוי להיות נקי יותר ובעל הנדסת אנוש טובה יותר, ללא עומס כפתורים, כאשר במרכז הדשבורד נמצא צג מידע גדול, ממנו ניתן יהיה לשלוט כמעט על הכל. לפי קיה, איכות החומרים שודרגה, החומרים נעימים יותר למגע (חומרים רכים ואף ציפוי עור באזורים מסוימים), וההרגשה תהיה מכובדת ויוקרתית מבעבר.

קיה סורנטו חדש – תמונות ראשונות
צילום: מנהל
תא נוסעים נקי מכפתורים ובעל איכות חומרים שמודרגת, כך קיה טוענת

השוק העיקרי והחשוב מבחינת הסורנטו זהו השוק האמריקאי, ולכן לא מפתיע היה לגלות שהוא תפח משמעותית במידותיו: 10 ס"מ באורך (478 ס"מ) ו-8 ס"מ בבסיס הגלגלים (278 ס"מ). בגובה, לעומת זאת, חסכו, כאשר הסיבה העיקרית הינה אירודינאמיות משודרגת. מה עוד? שבעה מושבים, כאשר בקיה טוענים למרווח עדיף ביחס לדור היוצא, ועדיין לא נמסר כלום על יחידות הכוח הצפויות לשבת תחת מכסה המנוע. אך רוב הסיכויים שתמצאו שם את יחידות הכוח הנוכחיות של היצרן, אם כי בשדרוג כזה או אחר.

החשיפה הרשמית והמלאה תגיע רק בתערוכת פריז, ואצלנו, בארץ הקודש, צפוי קיה סורנטו להפציע רק במהלך השנה הבאה.