מאז תחילת הדרך בשוק המקומי, לנד רובר ריינג' רובר אווק שווק עם יחידת הנעה אחת – מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר ששודך לתיבה אוטומטית (6 הילוכים לפני מתיחת הפנים, 9 אחרי) עם הנעה לכל הגלגלים. כעת, שלוש שנים לאחר שנחת בארץ לראשונה, לנד רובר ישראל תציע את האווק גם בגרסת טורבו-דיזל אוטומטית וחסכונית.
 
 
מנוע הדיזל מוכר מדגמים אחרים של היצרנית – 2.2 ליטר, 4 ציל' בעל מגדש טורבו. ההספק עומד על 190 כ"ס (240 כ"ס לגרסת הבנזין) ונתון המומנט המרבי עומד על לא פחות מ-42.8 קג"מ (34.6 קג"מ לבנזין). אל המנוע תשודך אותה תיבת תשעה הילוכים (אוטומטית כמובן) של גרסת הבנזין, שתעביר את הכוח אל ארבעת הגלגלים. הביצועים, כצפוי, מעט פחות טובים מהבנזין, אך עדיין מספקים על הנייר עם 8.5 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש ו-195 קמ"ש מרביים (7.6 שניות ו-217 קמ"ש בהתאמה לבנזין). צריכת הדלק לעומת זאת נמוכה משמעותית – 17.2 ק"מ לליטר בממוצע ע"פ היצרנית (12.8 ק"מ לליטר בבנזין).
 
ריינג' רובר אווק: עכשיו גם בדיזל
צילום: מנהל 
כמו באירופה? ריינג' רובר אווק מגיע גם עם מנוע דיזל
 
בשלב הראשון האווק דיזל יהיה זמין ברמת גימור 'Pure plus' העשירה למדי, כאשר בהמשך יהיה ניתן להזמינו גם בשאר רמות הגימור המוכרות מגרסת הבנזין. רמת האבזור כוללת מושבי עור חשמליים, חיישני חנייה, חיישני גשם ותאורה, חישוקים קלים, מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית, גג שמש, בקרת שיוט ועוד. מחירה של גרסה זו נקבע על 460,000 שקלים.