בחודש פברואר האחרון הודיעה אלפא רומיאו ישראל על תחילת השיווק של הג'ולייטה מתוחת הפנים, וכעת היא מודיעה על הגעתה של גרסת התלתן הירוק הספורטיבית שעברה דומה. השינויים שעברה דומים לאלו של אלפא רומיאו ג'ולייטה המוכרת, וכולל כמה שינויים קוסמטיים למראה החיצוני, עדכונים קלים בתא הנוסעים ונטישת התיבה הידנית (התלתן ירוק תוצע מעתה עם תיבת ה-TCT בלבד).

הג'ולייטה תגיע עם מנוע ה-1.75 ליטר טורבו המוכר, שעבר עדכון קל שהביא את ההספק לכדי 240 כ"ס ב-5,750 סל"ד (235 כ"ס בעבר), אך נתון המומנט נותר דומה לעבר – 34.6 קג"מ ב-2,000 סל"ד. יחד עם התיבה (רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה) הג'ולייטה תלתן ירוק המחודשת מאיצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות בלבד (6.8 בעבר עם התיבה הידנית) ומגיעה למהירות מרבית של 240 קמ"ש. גם בנתון צריכת הדלק חל שיפור – 14.2 ק"מ לליטר לעומת 13.1 ק"מ לליטר בזו היוצאת.
אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק אוטומטית בישראל
צילום: מנהל
מעתה התלתן ירוק תגיע רק עם תיבת ה-TCT
העדכון העיקרי בתא הנוסעים נוגע למרכז הדשבורד, שם תמצאו מערכת מולטימדיה חדשה (עם מסך מגע) הכוללת גם דיבורית בלוטות' מקורית. מעבר לכך רמת האבזור נותרה טובה וכוללת ציפוי עור לגלגל ההגה והמושבים, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ותאורה, חישוקים קלים, 6 כריות אוויר ועוד.

למרות העדכונים שעברה המחיר נמוך מבעבר. מחירה של אלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק המחודשת עומד על 219,900 שקלים (זאת לעומת 236,500 שקלים בעבר). בתחילת הדרך הג'ולייטה תלתן ירוק תוצע במהדורת השקה (30 יחידות בארץ, מתוך 999 יחידות בעולם) שכוללת מראות צד וכנף אחורית עשויות סיבי פחמן, מושבי ספורט שונים וחישוקים ייחודיים לגרסה זו. מחירה של זו האחרונה יעמוד על 229,900 שקלים.
החשיפה של אלפא רומיאו מיטו וג'ולייטה תלתן ירוק המחודשות