עולם הרכב מאז ומתמיד הושפע מעולם התעופה. בשנות החמישים בארצות הברית, אחד מסממני העיצוב הבולטים של מכוניות היו הסנפירים בחלקן האחורי, המדמים זנבות מטוסי קרב. אבל לא רק אז, אחת מהמכוניות המושפעות של התקופה האחרונה ניתן למצוא דווקא אצל יצרנית האקזוטיקה האיטלקית, למבורגיני, שעל בסיס המורצ'ילאגו, מכונית-העל שלה בשנת 2007, החלה מייצרת מהדורה מוגבלת של למבורגיני 'רבנטון', שחלקה כבוד ל-F22 ראפטור, החמקן, המיירט המתקדם ביותר בעולם.
 
פורד מוסטנג F35 – כמו המטוס, רק בלי החמקנות
צילום: מנהל 
פורד מוסטנג F35, מחווה למטוס הקרב המתקדם
 
עכשיו פורד החליטה להוציא גם היא גרסה מושפעת עולם הטיס, ולמי? למוסטנג החדשה. אז ממי מושפעת פורד? מהמטוס החמקן החדש של לוקהיד מרטין, ה-F35. כל כך הושפעו ששם הגרסה הוא F35. ואם חושבים אתם שיש לגרסה זו יכולת חמקנות, אז טעות בידכם. העיצוב כל כך מוחצן, שאין מצב שתיעלם מעין אנושית, בטח לא ממכ"ם השוטרים. ספליטר אגרסיבי תחת הפגוש הקדמי, פס כהה שרץ לאורך חלקה העליון, וחלק אחורי צבוע צהוב (סט עם המראות והכנף האחורית) עם הכיתוב הלא מקורי "F35", לא יכולים לאפשר למכונית להיות חמקנית.
 
 
 
יחידת הכוח של ה-F35 היבשתי לוגמת בנזין, בנפח 5 ליטר ובתצורת V8, כצפוי. ההספק עומד על 420 סוסים ונתון המומנט מדגדג 54 קג"מ. אל יחידת הכוח משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה שמורידה את הכוח אל צמד הגלגלים האחוריים. הביצועים טובים בהחלט, 4.8 שניות בתאוצה מעמידה למאה קילומטרים בשעה, ומהירות מרבית של 250 קילומטרים בשעה.
 
פורד מוסטנג F35 – כמו המטוס, רק בלי החמקנות
צילום: מנהל 
אם מישהו פספס, מדובר בגרסה "חמקנית" למוסטנג החדשה
 
פורד לא מספרת יותר מדי על תא הנוסעים, אבל מהתמונות ניתן ללמוד כי גם הוא עבר טיפול "חמקני" שכולל אפילו חלונות צהובים. מצד שני, למרות המחווה למטוס החמקן, תמצאו שם גלגל הגה קונבנציונאלי ובורר הילוכים הגיוני ולא איזה סטיק. מה עוד נמסר? שהמכונית תימכר באירוע צדקה וההכנסות יגיעו אל עמותה שמקרבת בין ילדים ונערים לעולם הטיס.