לכבוד תחרות הגלישה שתתקיים בסוף השבוע הקרוב, בקליפורניה, הציגה פיאט קונספט הפונה אל קהל הגולשים. פיאט 500L המיניוואנית היא הבסיס, ולאחר נגיעות עיצוב מבית 'ואנס' (VANS), יצרנית ההנעלה והביגוד שבין היתר גם נותנת חסות בתחרות הגלישה, הפכה למשהו צעיר במיוחד ואף שימושי יותר.
ה-500L הזו קיבלה חישוקים גדולי קוטר (18 אינץ'), פגושים חדשים, כאשר בקדמי משולבים ארבעה פנסים עגולים, חיפויים לבתי הגלגלים, מרכב מוגבה, והמכונית נצבעה לבן כאשר חלקה העליון (מתחיל מעט מתחת קו השמשות) צבוע כחול. הגג צבוע בסגנון שחמט בגווני הכחול, עליו תמצאו גגון המיועד לנשיאת, איך לא, גלשנים. תודו שהופתעתם.
פיאט 500L ואנס – מחווה לגולשים
צילום: מנהל
פיאט פונה לשוק חודש? כנראה שלא...

תא הנוסעים צעיר וצבעוני, כיאה לגיל הקהל היעד, עם מושבים בצבע כחול עם לוגו 'ואנס', דשבורד בסגנון אופנת ה"יורוסטייל" עם מדבקות קומיקס בעלות הכיתוב 'ואנס' שמכסות כל שכבת פלסטיק פנויה. הדוושות בעלות משטח קוביות בסגנון סוליית נעלי ואנס וכו'. הרבה 'ואנס' יש כאן.
.
הקונספט הזה לא צפוי להגיע לפס הייצור. אז לכל מאות אלפי חובבי הגלישה בארץ (כנראה התחביב היחיד בארץ עם רמת סיפוק כמו של חובב הגה, שהרי בארץ אין גלים ואין מסלולי נהיגה, לצערנו), הסליחה.
פיאט 500L ואנס – מחווה לגולשים
צילום: מנהל
מנסה לקרוץ לצעירים