לואיס המילטון ומרצדס ניצחו בגרנד-פרי הבריטי במרוץ דרמטי ורב תהפוכות ואירועים. כל זאת בעוד חברו לקבוצה ניקו רוזברג פרש אחרי שהוביל במרוץ. עם זאת הגרנד פרי הבריטי היה אחד האירועים היותר דרמטיים העונה כאשר הוא הופסק מייד לאחר הזינוק בשל תאונה קשה. קימי ראיקונן בפרארי איבד שליטה על המכונית אחרי שירד מהמסלול וניתז אליו חזרה ומכוניתו פגעה בפיליפה מאסה המאוכזב בוויליאמס. חלפה יותר משעה עד שהמרוץ הוזנק מחדש.
פורמולה 1, בריטניה: המילטון חוזר לנצח
צילום: מנהל
המילטון ניצח במרוץ הביתי וקטע את רצף הניצחונות של רוזברג
תוצאות המרוץ אומרות שהמילטון צמצם את הפער לראשות הדירוג לכדי 4 נקודות לעומת 29 לפני כן. נצחונו של המילטון במגרש הבית שלו היה חשוב מבחינה מוראלית וקטע שרשרת הישגים של רוזברג. ואולם האירוע לא החל מבחינה מבריקה עבור המילטון אחרי שסיים שישי במקצה הדירוג ההפכפך בשל הגשם שבא והלך. זאת בעוד רוזברג סיים אותו במקום הראשון לפני סבסטיאן פטל ברד-בול וג'נסון בטון במקלארן. ואולם, כמו במרוץ הקודם, גם כאן הצליח המילטון לטפס מהר מאוד למקום השני, עד שירש את המקום הראשון מרוזברג שפרש בגלל תקלה בתיבת ההילוכים.
עוד אחד שהתקדם בצורה מרשימה היה ואטרי בוטאס בווליאמס שנפלה קורבן לתנאי מזג האוויר, אך הייתה מהירה מאוד בתנאי המרוץ. בוטס סיים שני, עליה של 12 מקומות לעומת הזינוק. דניאל ריקרדו סיים שלישי ברד-בול המשתפרת בעוד ג'נסון בטון הצליח להביא את המקלארן שלו למקום הרביעי. למקום החמישי הגיע פטל אחרי קרב ענקים לקראת סיום מול פרננדו אלונסו בפרארי. אלונסו שסבל ממקצה דירוג גרוע (גם הוא בגלל מזג האוויר ההפכפך), זינק מהמקום ה-16 אך הצליח לטפס עד למקום הרביעי לפני שנענש בכניסה לרחבת הטיפולים (העונש בא על זינוק שלא מהמקום). הוא הצליח לחזור ולסיים שישי עם תצוגת נהיגה נדירה. קווין מגנוסן (מקלארן) סיים שביעי לפני ניקו הולקנברג (פורס-אינדיאה) דניל קוויאט וז'אן אריק וורן (טורו רוסו).
פורמולה 1, בריטניה: המילטון חוזר לנצח
צילום: מנהל
פרננדו אלונסו וסבסטיאן פטל נלחמו על המקום החמישי
גרנד פרי בריטניה
1. לואיס המילטון – מרצדס
2. ואטרי בוטאס – וויליאמס
3. דניאל ריקרדו – רד-בול
4. ג'נסון בטון – מקלארן
5. סבסטיאן פטל – רד-בול
6. פרננדו אלונסו – פרארי
7. קווין מגנוסן – מקלארן
8. ניקו הולקנברג – פורס-אינדיאה
9. דניל קוויאט – טורו-רוסו
10. ז'אן אריק וורן – טורו-רוסו

אליפות העולם
1. ניקו רוזברג – 165 נק'
2. לואיס המילטון – 161 נק'
3. דניאל ריקרדו – 98 נק'
4. פרננדו אלונסו – 87 נק'
5. ואטרי בוטאס – 73 נק'

פורמולה 1, בריטניה: המילטון חוזר לנצח
צילום: מנהל
מרוץ מאכזב לראיקונן ופרארי
אליפות העולם לקבוצות
1. מרצדס – 326 נק'
2. רד-בול – 168 נק'
3. פרארי – 106 נק'
4. וויליאמס – 103 נק'
5. פורס-אינדיאה – 91 נק'