מה קורה כשאומרים לחובבי רכב שיש מסיבה רק בשבילם? בסוף השבוע האחרון נוכחנו לדעת ששום שרב, שמש קופחת או סידורים של יום שישי, לא מסוגלים לעצור מאות חובבי רכב מלהגיע ולחגוג.
סדנת PIT STOP קיימת כבר שתיים עשרה שנה, ומאז עברו למתחם החדש (כשנתיים), ברחוב החורטים 6, בחולון, תכננו להפיק מסיבה ללקוחותיהם. הפעם החליטו שאין מצב שזה יתמסמס שוב, והפיקו אירוע ברמה בינלאומית. אמנם כל הלקוחות הוזמנו, אם דרך הפייסבוק, אם דרך הדואר האלקטרוני ואם דרך קו הטלפון, אך יש לציין שהמסיבה הינה ללקוחות APR.
מסיבה מוטורית – לקוחות APR שוברים את החום
צילום: דניאל עוזרן

APR זו יצרנית אמריקאית של תוכנות ניהול מנוע לכלי רכב מבית אודי, פולקסווגן, סקודה, סיאט ו...פורשה. המסיבה נקראת APR PARTY, והיא לא המצאה של PIT STOP אלא משהו מקובל שהפך למסורת אצל משווקי APR בעולם. יום שישי זהו היום בו אפשר לקיים מסיבה בגלל יום העבודה הקצר, מה גם שזה היום הפנוי ביותר אצל רוב הלקוחות, תוסיפו לזה שזה נפל השנה על ה-4 ביולי, וקיבלתם תאריך מנצח.

כיאה ליום-הולדת APR, המסיבה כללה צליית נקניקיות, צליית המבורגרים, שתייה קלה בשפע ואף מכונת ברד. מחשש להתייבשות, או שלא, בחורות נאות מראה חילקו כל חצי שעה קרטיבים.
מסיבה מוטורית – לקוחות APR שוברים את החום
צילום: דניאל עוזרן
מעל ל-300 לקוחות הגיעו, ומי שנרשם מראש קיבל שקית עם לוגו הסדנה שאחסנה מדבקות וריחן בצורת לוגו הסדנה וגם מחזיק מפתחות בדמות לוגו APR. כשבעים מכוניות לקוחות חנו בצדי המתחם, צלמים הבזיקו במצלמותיהם ומיד לאחר מכן יכלו לקוחות הסדנה ללכת ללוח הגדול שהוכן מראש, ולקחת ממנו את המגנט שתיעד אותם במסיבה. כן, ממש כמו בחתונה של דודה שלכם.

מערכת אוטו מודה על ההזמנה למסיבה, ותפרגן לכל אירוע מוטורי ראוי בביצתנו המקומית. מקווים שתיהנו מהתמונות.