כארבע שנים אחרי שהוצג, ויותר משלוש שנים לאחר שנחת כאן לראשונה, מתחיל השיווק האמיתי של אופל מריבה, מיניוואן קטן שיתחרה בכלים כמו סיטרואן C3 פיקאסו וטויוטה ורסו (שגם זכה למתיחת פנים). המיניוואן הקטן של אופל, שמתאפיין במבנה מיוחד ושימושי ובדלתות שנפתחות לכיוון ההפוך, כבר הוצע בארץ בעבר בגרסת דיזל. הוא נמכר במספרים בודדים בגלל תג מחיר גבוה מדי של כ-150,000 שקלים. זו הסיבה שייבואו לא עלה מעולם על פסים אמיתיים.

אבל בימים הקרובים ישתנה מצב המריבה בשוק המקומי, ואופל ישראל תחל בשיווק מאסיבי יותר ותנסה לנער את האבק מעל פלח זה שמעולם לא נחל הצלחה בארץ. כיאה לאופל ישראל היא תעשה זאת בגרסה שמתאימה לשוק המקומי ועם מחיר תחרותי שמציבו מול מעט המיניוואנים הקטנים שמוצעים בארץ. הגרסה החדשה תעלה 112,000 שקלים, מחיר מפתיע ואפילו טוב ביחס למתחרים (הוא מאוד קרוב לזה של הסיטרואן C3 פיקאסו הרובוטי) ותגיע ברמת גימור "Enjoy" עם מערך שמע שנשלט מההגה. אופל תפרסם את מלוא הפרטים בקרוב.
אופל מריבה חוזרת לישראל
צילום: מנהל
אופל מריבה. השיווק בשוק המקומי מעלה הילוך
אופל מריבה, שעברה מתיחת פנים בסוף השנה שעברה, תצויד בגרסת 1.4 ליטר חדשה ומוגדשת של המנוע המוכר עם 120 כ"ס ותיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים (התיבה המוכרת). המהירות המרבית תעמוד על 185 קמ"ש והמכונית תאיץ למאה ב-11.9 שניות. המריבה תדורג בקבוצה 11 במיסוי הירוק.