ניקו רוזברג ניצח במרוץ הגרנד פרי האוסטרי ולואיס המילטון סיים שני כדי להבטיח למרצדס ניצחון כפול שישי השנה. לקראת המרוץ נבנו ציפיות לסיפור סינדרלה כאשר פליפה מאסה מוויליאמס היה המהיר בהקפות הדירוג וחברו לקבוצה ואטרי בוטס היה במקום השני.

רוזברג היה רק שלישי והמילטון תשיעי אחרי ששגה בהקפת הדירוג שלו ולא קבע זמן. ובכל זאת, ערב המרוץ אמר פליפה מאסה כי יהיה קשה מול מכוניות מרצדס. הן חזקות יותר אבל ננסה בכל זאת. רוזברג מצידו שידר ביטחון מלא שהשיהוק הקל לא באמת ישפיע על מהלך המרוץ. אנחנו הרבה יותר חזקים הוא אמר.
פורמולה 1, אוסטריה: מרצדס חוזרת לנצח
צילום: מנהל
מרצדס שוב על הפודיום
נראה שרבים החזיקו אצבעות לברזילאי הכול כך אמוציונאלי בבוקר המרוץ. אבל מהר מאוד הסתבר שאנשי הקבוצות לא שגו בהערכות שלהם, מאסה פתח טוב וגם בוטאס אבל בהחלפות הצמיגים עקפו אותם צמד המכוניות של מרצדס. במקרה של המילטון זה היה אחרי זינוק מרשים ביותר בו טיפס מהמקום התשיעי לרביעי. בזמן העצירות עלה בוטאס למקום השלישי ומאסה ירד לרביעי. מאחור רדף אחרי החבורה הזו פרננדו אלונסו שהיה במרוץ משל עצמו, הוא שוב סחט מהמכונית את המירב אך זה שוב לא היה מספיק, ניתן היה לראות את התסכול על פניו בסיום.

במקום בשישי סיים סרגיו פרז בפורס אינדיאה לפני קוין מגנוסן בעוד מרוץ מאכזב של מקלארן, דניאל ריקרדו סיים שמיני, תוצאה מאכזבת לרדבול במגרש הבית שלה כאשר פטל לא סיים את המרוץ. הולקנברג (פורס אינדיאה) וראיקונן במרוץ מתסכל בפרארי השלימו את העשיריה הראשונה.‭‮
פורמולה 1, אוסטריה: מרצדס חוזרת לנצח
צילום: מנהל
רוזברג חזר לנצח
גרנד פרי אוסטריה
1. ניקו רוזברג – מרצדס
2. לואיס המילטון – מרצדס
3. וטרי בוטאס – וויליאמס
4. פיליפה מאסה – וויליאמס
5. פרננדו אלונסו – פרארי
6. סרגיו פרז – פורס אינדיאה
7. קוין מגנסון – מקלארן
8. דניאל ריקרדו – רדבול
9. ניקו הולקנברג – פורס אינדיאה
10. קימי ראיקונן – פרארי‭

אליפות העולם לנהגים
1. ניקו רוזברג – 165 נק'
2. לואיס המילטון – 136 נק'
3 דניאל ריקארדו – 83 נק'
4. פרננדו אלונסו – 79 נק'
5. סבסטיאן פטל – 60 נק'
פורמולה 1, אוסטריה: מרצדס חוזרת לנצח
צילום: מנהל
מקלארן מסיימת מרוץ נוסף ללא הישגים משמעותיים
אליפות העולם לקבוצות
1. מרצדס – 301 נק'
2. רד בול – 143 נק'
3. פרארי – 89 נק'
4. פורס אינדיאה – 87 נק'
5. וויליאמס – 85 נק‭'