אודי ישראל מתחילה בשיווק ה-RSQ3 החדש, למעשה גרסה ראשונה ממשפחת ה-RS הספורטיבית באגף הקרוס-אוברים שלה. הרכב הקטן במבחר הפנאי של מותג היוקרה הגרמני יהיה גם הזול ביותר בין גרסאות ה-RS בארץ, עם תג מחיר של 350,000 שקלים לתשלום במזומן (המחיר הרשמי הוא 380,000 שקלים). מדובר בתג שאינו יקרה בהרבה מזה של משפחת ה-RS3.

לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על אודי Q3 חייג ל-3262* או לחץ כאן

ה-RSQ3 מבוסס על הפלטפורמה הקומפקטית הקודמת של היצרן הגרמני וכמו ה-RS3 היוצאת משתמש במנוע בנפח 2.5 ליטר ( חמישה צילינדרים) מוגדש שמייצר 310 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ. הוא משודך לתיבת ה-DSG שבעה הילוכים, מאיץ למאה קמ"ש ב-5.2 ש' ומוגבל כמובן ל-250 קמ"ש. החבר החדש במשפחת ה-Q3 מגיע עם כיול מתלים ספורטיבי יותר כמובן והנמכה של ס"מ. רמת הציוד כרגיל בדגמים אלה הינה נדיבה ביותר וכוללת גג פנוראמי, קסנון, מושבי ספורט עם שילוב עור ואלקנטרה ותפעול חשמלי למושב הנהג, מערך מולטימדיה עם בלוטות' ומפתח חכם.

ניב אורון ראש חטיבת אודי סיפר בהשקת הדגם החדש שההחלטה להתחיל ביבוא הרכב הספורטיבי באה בשל ביקוש עיקש של מספר לקוחות. באודי רואים בהשקה זו התחלה של תנופה שיווקית בגזרה הספורטיבית של המותג עם שפע חידושים במהלך השנה הקרובה. למעשה כבר בימים אלה החלו באודי בשיווק גרסת ה-S3 סדאן שהינה יקרה רק במעט מה-S3 ספורטבק (סך הכל 315,000 שקלים).

סרטון תדמית יפהפה. אודי Q3 RS משחקת בשלג