במיצובישי מתכוונים להמשיך בתנופת החידושים שלהם גם בשנה הבאה. החידוש העיקרי לתחילת 2015 יהיה השקת טנדר חדש (L200) אשר יחליף את מיצובישי האנטר המוכר. באותה שנה תגיע גם מהדורה מחודשת של מיצובישי אאוטלנדר שתזכה לפנים אגרסיביות יותר. עוד חידוש שאולי יספיק להגיע באותה שנה יהיה ה-ASX החדש, רכב פנאי קומפקטי שיכול להתחרות ב-iX35 של יונדאי. הרכב יהיה דומה למכונית התצוגה (XR) שהוצגה בטוקיו וגם הוא יוצע בגרסת PHEV. ב-2016 מצפים במיצובישי להצגת פאג'רו חדש כמו גם מניוואן בעל שבעה מקומות שיוצע עם מנועי דיזל ובנזין.

כבר עתה ברור שבמבחר החדש של היצרן תהיה נוכחת טכנולוגית ה-PHEV (במילים פשוטות היברידי נטען), וכי היא תשחק תפקיד חשוב בהיצע. מסיבה זו פועלים אנשי מיצובישי ישראל בכמה מישורים: הם מכשירים מספר מרכזי שירות לטפל בכלים האלה ומקימים מרכז לטיפול/שיפוץ סוללות.
צילום: מנהל
האאוטלנדר יזכה למהדורה מחודשת
הפעילות השלישית ואולי החשובה מכל היא הניסיון להקל על הלקוח בתחום הלוגיסטי של הטעינה. במיצובישי אופטימיים לגבי האפשרות שיצליחו לקבל אישורים לטעינת האאוטלנדר PHEV באמצעות כבל חשמלי בתקן האירופאי (מוד 2). כרגע מחויבים כלים חשמליים בארץ בטעינה באמצעות עמדת טעינה מנוהלת (מוד 3) שהקמתה יקרה משמעותית וצריכה להתנהל על ידי ספק מיוחד. זאת לעומת כבל מנוהל שבמיציבישי ישראל מעריכים שמחירו כ-1,500 שקלים ושיכול להתחבר לרשת החשמל הביתית. הצוות הטכני של היבואן עמל כעת על נושאים אלה מול משרדי הממשלה.
טכנולוגית ה-PHEV תהפוך למשמעותית יותר בהיצע של מיצובישי