מותג מיני חושף לראשונה בתולדותיו את מיני קופר עם צמד דלתות נוספות. בדיוק, מיני קופר בעלת חמש דלתות. הסיבה? כלכלית בלבד, במיני משוכנעים שגרסה זו תפנה ללקוחות שמעוניינים בקופר הנאה והדינאמית, אך זקוקים לצד דלתות נוסף מסיבות משפחתיות.
 
 
 
העיצוב החיצוני דומה מאוד לקופר הרגילה, אך חדי העין יגלו מרכב ארוך יותר ב-16 סנטימטר, מה שתורם למרווח רגליים טוב יותר ליושבים מאחור, לתא מטען גדול יותר (67 ליטר יותר מהגרסה הרגילה), בעקבות הגדלת בסיס הגלגלים (2.56 מטר). הרוכשים המאושרים ישמחו לגלות צג מידע דיגיטאלי חדש בקוטר 8.8 אינץ', בו ימצאו מערכת ניווט, מערכת שמע ועוד.
 
מיני קופר עם חמש דלתות?!
צילום: מנהל 
חמש דלתות, למשפחות בעיקר 
 
 
היצע יחידות הכוח נרחב ולמעשה מציע בשלב זה את רוב מגוון המנועים שבמותג מיני, החל ממנועים לוגמי סולר עם 116 כוחות סוס ועד 170 כ"ס, או מנועים לוגמי בנזין, עם טווח הספק של 134 כוחות סוס ועד ל-192 כ"ס. יחידות הכוח משודכות אל תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלות שישה יחסי העברה, שיורידו את הכוח אל צמד הגלגלים הקדמיים.
 
 
מיני קופר עם חמש דלתות?!
צילום: מנהל
16 ס"מ נוספו לאורך המרכב 
 
מותג מיני יחל בשיווק מיני קופר בעלת חמש הדלתות כבר בחודשים הקרובים באירופה, כשאלינו היא תגיע רק לקראת סוף השנה, ברבעון האחרון של 2014. כצפוי, מוקדם לדבר על תאריך מדויק או על מחיר.