נראה כי קונצרן פולקסווגן לוקח את תערוכת וורטרסי (WÖRTHERSEE) ברצינות, ועכשיו, לאחר שסיאט הציגה את הקופסטר וסקודה את הסיטי-ג'ט (עליה סיפרנו לכם בעבר – אתם יכולים להתרשם מתמונות חדשות בצד ימין), גם סקודה יטי נכנסת לחגיגה בגרסה מוקצנת במיוחד. שמה של מכונית התצוגה הוא יטי אקסטרים, וכנראה שהיא לא תגיע אל פס הייצור.
 
 
 
סקודה יטי אקסטרים צבועה שחור מט קרבי, וכאילו בשביל להקצין ולהסביר פנים גם לבעלי הקליטה האטית שבינינו, החליטו שלא להסתפק בזאת, וצבעו את הגג ואת החישוקים בצהוב זרחני. צמיגי שטח שמנמנים הורכבו על החישוקים הזוהרים (בקוטר 17 אינץ', אגב), וחדי העין יגלו שחלקו האחורי של האקסטרים זכה לספוילר קטן. צמד מפלטים מרובעים מאחור, ללא דודים, דואגים שעוצמת הדציבלים תגרום לכם להסתכל על רכב הפנאי המוחצן, אם במקרה לא שמתם לב לצבעים הזוהרים.
 
סקודה ייטי אקסטרים – קונספט לתערוכת וורטרסי
צילום: מנהל 
צמיגי שטח שמנמנים ובלמים שנלקחו מסקודה אוקטביה RS
 
תא הנוסעים שודרג גם הוא, עם רביעיית כסאות ספורט אוחזים במיוחד מבית ריקארו. המושבים בצבע שחור, עם ריפוד בטקסטורת מעוינים, ולמען ההתאמה עם העיצוב החיצוני, גם המושבים קיבלו נגיעה זוהרת בצבע צהוב. מה עוד? חגורות ארבע נקודות לכל מושב, ממש כמו במכוניות מרוץ. בניגוד ליטי הרגילה, מכונית התצוגה מציעה מקום רק לארבעה מבוגרים, ולא לחמישה. רצפת האקסטרים עשויה אלומיניום, וחלקים לא מבוטלים מתא הנוסעים, כמו דיפונים, עשויים סיבי פחמן.
 
 
יחידת הכוח בנפח 1.8 ליטר, ארבעה צילינדרים, הנעזרת במגדש טורבו. ההספק עומד על 150 כ"ס, והוא עובר אל רביעיית הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד. תאוצה מעמידה למאה קילומטרים בשעה אורכת 9 שניות בלבד, והמהירות המרבית הינה 192 קילומטרים בשעה. הבלמים הם של סקודה אוקטביה RS, לא פחות.
 
סקודה ייטי אקסטרים – קונספט לתערוכת וורטרסי
צילום: מנהל 
ארבעה מושבים ספורטיביים במקום החמישה המקוריים
 
היצרנית תציג בתערוכת המכוניות המשופרות, וורטרסי (המתקיימת באוסטריה ותפתח שעריה בסוף השבוע הקרוב), את סקודה יטי אקסטרים, שלצידה תעגון גם הסיטי-ג'ט עליה סיפרנו לכם לפני מספר שבועות.