מרצדס חושפת את הדור הרביעי של גרסת הסטיישן של מרצדס C קלאס. הדור הרביעי מרווח מהיוצא, שימושי יותר, נאה יותר ועשוי להגיע אלינו בהמשך השנה. עיצוב גרסת הסטיישן אלגנטית ודינאמית, עם חזית מרצדסית טיפוסית לצד פגושים אגרסיביים, חישוקים גדולי קוטר ואף ספוילר קטן בקצה המרכב. תא הנוסעים כצפוי ממרצדס, אלגנטי מאוד, בשני גווני צבע. חישור ההגה בעל שלוש צלעות, שלושה פתחי אוורור במרכז הדשבורד, וצג מידע גדול מעליהם.
 מרצדס C קלאס – ועכשיו הסטיישן
צילום: מנהל
או! עכשיו יש מספיק מקום לרגליים מאחור
אורכה של הסטיישן הוא 4.70 מטר, ארוכה בכמעט 10 סנטימטר מהדור היוצא, רוחבה הוא 1.81 מטר, ובסיס הגלגלים צמח בשמונה סנטימטר (2.84 מטר בדור החדש), מה שמבטיח מרווח רגליים טוב יותר ליושבים מאחור. נפח תא המטען צמח ב-5 ליטר וכרגע מציע 490 ליטר, ומשקלה של המכונית פחת ב-65 קילוגרמים.
 מרצדס C קלאס – ועכשיו הסטיישן
צילום: מנהל
לאוהבי המותג וחובבי השימושיות
בתא המנוע תהיה אפשרות בחירה בין ארבעה מנועים, נכון לעכשיו, כאשר שלושה מהם בעלי ארבעה צילינדרים והנוסף בעל שישה צילינדרים. ההספקים ינועו מ-115 כוחות סוס לגרסה לוגמת הסולר החלשה ועד 333 כוחות סוס ליחידת הכוח עם צמד הצילינדרים הנוספים. נתוני ביצועים לא נמסרו נכון לכתיבת שורות אלו. בכל הנוגע למתלים, הלקוח יוכל לבחור (בתוספת תשלום, כמובן) אם לקבל את המכונית עם מתלי אוויר ולא עם המתלים הקונבנציונליים הרגילים. וכמו בגרסה היוצאת, גם כאן יהיה בורר מתוך תא הנוסעים שיקשיח את המתלים או ירכך, לפי בחירה.

מרצדס תחל בשיווק גרסת הסטיישן של מרצדס C קלאס כבר בסתיו הקרוב, בחודש ספטמבר. מוקדם לדעת מתי (ואם בכלל) בדיוק תגיע אלינו, ומה יהיה מחירה לעומת גרסאות הסדאן.