זהו היכן צולמה התמונה הראשית (מופיעה גם בצד כתמונה גדולה יותר), ותוכלו לזכות בפרס בשווי מאות שקלים. הפרס החודש – בתיק AIR ZONE של LOWE ALPINE, מתנת "למטייל". זהו תיק יום בנפח 35 ליטר בעל גזרה צרה ומערכת גב מתקדמת – AIR COOLED BACK SYSTEM – לטובת נוחות הנשיאה. שווי הפרס החודש עומד על 700 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל[email protected] עד ה-24 למאי (יום שבת הקרוב). יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
זהה את האתר – וזכה בפרס (חודש מאי)
צילום: מנהל
הפרס החודש - תיק AIR ZONE של LOWE ALPINE
הזוכה בחודש שעבר
כנראה שנחל תקוע עליון הוא אתר טיולים פופולארי בהרבה ממה שחשבנו – התשובות התחילו לזרום מיד ובקצב גבוה, ורובן היו נכונות – כולל כמה משקיענים שאף שלחו תמונות משלהם של האתר. מדובר, כמו שזיהו רבים, בשרידי המנזר בנחל תקוע עליון, ליד מערת חריטון, הידוע כחרבת חריטון או מנזר סוקה. זה היה המנזר השלישי שהקים הנזיר חריטון בן המאה הרביעית, ומלבד שרידי המגדל שבתמונה ניתן לראות בשטח שרידי מבנים נוספים ובורות מים.
מערת חריטון נמצאת במרחק דקות הליכה ספורות מהמנזר (ובכלל, הגישה אל המנזר והמערה נוחים מאוד, ולא דורשים רכב שטח או יכולת הליכה מיוחדת). זו המערה השנייה בגודלה בארץ, והמערה הקראסטית הגדולה ביותר – שטחה כ-3450 מ"ר, ואורך כלל מחילותיה כ-4.5 ק"מ, והיא כוללת מחילות, אולמות ואף מפלסים שונים. אם אתם באזור, שווה לבקר – רק לא לשכוח פנסים!
הזוכה בפרס החודש – הקרוא בני שוורץ. זכית במעיל סופטשל של LOWE ALPINE, מתנת "למטייל". תהנה!