אחרי שהעבירה את היאריס מתיחת פנים קלה בחודש שעבר, טויוטה ביצעה מתיחת פנים גם לספייס ורסו, המיקרוואן הקטן שלה. טויוטה ספייס ורסו הוצג לפני כארבע שנים, בשנת 2010. הוא מבוסס על שלדת היאריס הקצרה, בזכות תכנון חכם של המרכב והפנים, הוא מציע מרווח נאה ושימושי לנוסעים ולמטען, ומתחרה בכלים דוגמת סקודה רומסטר, קיה סול וסיטרואן C3 פיקאסו.
 
 
בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, השינויים הבולטים מגיעים בדמות עדכון ליחידות התאורה הקדמיות יחד עם סבכה קדמית מעוטרת בכרום, ויחידות תאורה אחוריות שעברו עדכון גם כן. אגב, יחידות התאורה מלפנים וגם מאחור משתמשות כעת בתאורת לד. אל רשימת האבזור החיצוני נוספו חישוקי סגסוגת חדשים בקוטר 16 אינץ', שאולי אף יגיעו לארץ אם טויוטה ישראל תחליט כך. תא הנוסעים מתחדש בריפודים חדשים, אך גולת הכותרת הינה מערכת המולטימדיה של טויוטה (טויוטה טאץ') שמגיעה כעת גם לספייס ורסו. הדגם טרום מתיחת הפנים שווק עם צג מגע בהתקנה מקומית.
 
טויוטה ספייס ורסו מתעדכן
צילום: מנהל 
מה השתנה במתיחת הפנים?
 
בתא המנוע לא נעשו שינויים משמעותיים במתיחת הפנים, כך שתמצאו שם עדיין את המנוע המוכר בנפח 1.3 ליטר, אטמוספרי, עם 99 כ"ס, שיורדים דרך תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה בת שבעה יחסי העברה, אל עבר הגלגלים הקדמיים. בהתאם לכך הביצועים נותרו סבירים בלבד, עם 13.7 שניות בתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית בת 165 קמ"ש.
 
 
טויוטה ספייס ורסו יגיע לאולמות המכירה בארץ בהמשך השנה, ברבעון השלישי (תחילת שיווק באירופה מתוכננת לאוגוסט), ועדיין לא ידוע אם ישנו שינוי במחיר לעומת הספייס ורסו הנוכחי.