מרוץ יוון לא היה המרוץ הקל ביותר למתחרים הישראלים. לפחות לא עד עכשיו. אוסף תקלות, חוסר מזל. אבל אם אתם ממש רוצים למצוא נקודה ורודה, נקודה שמחה, תוכלו למצוא אותה במשהו שאולי לא יעניק גביע להתגאות בו, אבל במשהו מכובד לא פחות – חברות. לאורך כל המרוץ, עד כה לפחות, עוזרים הצוותים האחד לשני, גם אם מדובר על איבוד זמן יקר. וזה, רבותיי, מחמם את הלב.
יום לסיום, המתחרים שלנו התמודדו עם לא מעט תקלות. הלל סגל ורז הימן, מצוות פוינטר, "מתחדשים" במתלה קדמי שבור, ונאלצים לבצע אלתור בכדי לדדות לקו הסיום. את המקטע השני סיימו במקום הראשון. אפשר להתנחם בזה, שהם עדיין שמרו על המקום השלישי, וליום האחרון יזנקו תקינים. אך גם אפשר להסתכל על זה אחרת, ולראות שהמתחרים לפניהם תפסו פער ויהיה קשה עד מאוד לסיים לפניהם.
היום הלפני האחרון בראלי יוון – כמעט מסכמים
צילום: מנהל
רז והלל מצוות פוינטר שומרים על המקום השלישי
אביב קדשאי ויזהר ערמוני גם לא נהנו משיוט קליל אל עבר הסיום, והאלטרנאטור ברכבם החליט לשבוק חיים. למזלם ניצן שקל ודובי נוימן מצוות טלפארמה, דאגו לגרור אותם על חשבון זמן מרוץ יקר, אל עבר עמדת השירות למען יוכלו לסדר את התקלה. השעה המאוחרת גרמה להם לוותר על יציאה למקטע השני.

שקל ונוימן, יחד עם רועי שפירא ואיתי מולדבסקי מצוות אראן, סיימו ללא תקלות. שקל וניומן נמצאים במקום השביעי, ואילו שפירא ומולדבסקי נמצאים במקום הרביעי הקטגוריה הכללית וראשונים בקטגוריה שלהם (T2).
היום הלפני האחרון בראלי יוון – כמעט מסכמים
צילום: מנהל
הצוותים הישראליים מתמודדים עם לא מעט תקלות
גם המתחרים בקטגוריות הדו-גלגלי לא רוו נחת. נדב לוגסי תדלק את אופנועו במה שיתברר בהמשך כדלק מהול, או מלוכלך, והתוצאה קרטוע מתמשך. לוגסי הוא לא אחד כזה שיתייאש וכך, פורק הוא אחר כבוד את מיכל הדלק, רוקן הדלק החוצה והחליף אותו בכזה שראוי לבערה, תודות לדורון וינטר מצוות CRANERGY rally racing team, ולברק דודאי.
וכך המשיכו השלושה לרכב יחד עד שוינטר החליט שהרע מכל צריך לקרות לו, וכך בהיסח דעת מצא עצמו סוטה מהדרך ונופל לתוך טרסה, כשאזרחים טובי לב ראו את המתרחש ועזרו לו למשות את האופנוע מהתעלה. בסופו של יום לוגסי נמצא במקום העשירי, וינטר במקום ה-19 ואילו דודאי מתייצב במקום ה-27.

היום מחכה למתחרים מסלול קצר, 150 קילומטרים סך הכל. שיהיה בהצלחה לכל המתחרים! מערכת אוטו מחזיקה אצבעות.