היום השני בראלי יוון, שהיה ארוך משמעותית מהיום הראשון וכלל שלושה סטייג'ים שונים (425 ק"מ, מתוכן 275 ק"מ תחרותיים), הגיע לסיומו, ונראה שמרבית הישראלים שיפרו עמדות. רז והלל מצוות פוינטר הובילו עם הצוללת הצהובה שלהם את הקטע התחרותי הראשון. בשני הקטעים שלאחר מכן האטו מעט את הקצב, וטעות ניווט קלה לקראת סוף הסטייג' השלישי עלתה להם במקום הראשון – אבל זה לא הפריע להם להתברג במקום השני באותו היום וגם בדירוג הכללי של המרוץ.

רועי שפירא ואיתי מולדובסקי עלו למקום השני בקטגוריה שלהם (T2), וגם הצליחו לעלות למקום השישי בדירוג הכללי (סיימו אתמול במקום 12). אביב קדשאי ויזהר ערמוני סבלו משלל בעיות טכניות – החל ממתנע שכשל ועד למתלה שנקרע ובולם זעזועים שהתפרק. למרות זאת, ולמרות שגם אזל להם הדלק במהלך המרוץ (צרות באות בצרורות...), הם הצליחו לעלות בדירוג מהמקום השמיני למקום השביעי. גם ניצן שקל ודובי נוימן שיפרו עמדות וסיימו במקום העשירי בדירוג הכללי (היו במקום 14).
צילום: מנהל
רז והלל כמעט סגרו על המקום הראשון
בגזרת האופנועים לעומת זאת התוצאות היו חצויות. נדב לוגאסי וברק דודאי התקדמו בדירוגים וסיימו את היום השני במקום ה-10 וה-20 בהתאמה בקטגוריית האופנועים שלהם. אך בניגוד אליהם דורון וינטר שנחשב למתחרה המצליח ביותר ביום הראשון, סיים במקום ה-15 עקב תקלת במערכת הניווט. צליל ונדרהורן לא יצא לסטייג' השלישי, אך היום הוא כבר חזק למרוץ.

היום השלישי של המרוץ הוזנק הבוקר. לפני המתחרים עומדים 235 ק"מ, מתוכם 140 ק"מ תחרותיים שיתחלקו על-פני שני סטייג'ים כמעט שווים באורכם. שיהיה בהצלחה!
צילום: מנהל
דורון וינטר מתכונן לקראת יום נוסף
תודות לספונסרים הרבים שתומכים בקבוצות: פוינטר-שגריר,ICL שילוח, אוטולוקס-צמיגי טויו, טלפארמה, CRANERGY, מוסך אופרוד, רודי פרוג׳קט, משרד התרבות והספורט, וידיסקו, אראן אלקטרוניקס, חולון מוטורס, xado שמנים לרכב.