מיני, יצרנית המכוניות המוכרת, הודיעה על מתיחת פנים קלה עבור שני רכבי הקרוסאובר שלה – מיני קאנטרימן ופייסמן. נראה שהצגתה של מיני קופר החדשה עוררה בקרב היצרנית את הצורך לעדכן את קו הדגמים הקיים שלה, ובעוד שעבור הקאטנרימן מדובר בפרק זמן של כארבע שנים מאז שהוצגה (תחילת 2010), מיני פייסמן זוכה לעדכון פחות משנתיים מאז שהוצגה (בסוף שנת 2012) – זמן קצר יחסית למקובל בתחום.
 
 
בכל מקרה, שתי המכוניות חולקות ביניהן מכלולים רבים, ולכן, באופן שלא הפתיע אף אחד, גם רשימת העדכונים שעברו השתיים כמעט זהה. מבחוץ מדובר בשינויים קלים בסבכה הקדמית וביחידות התאורה שהושחרו לטובת מראה קשוח יותר, כאשר נורות הערפל הוחלפו לכאלה מבוססות לד ונוספה תאורת לד-יום בשתי המכוניות. הקאטרימן מוסיפה על כך (בחלק מהגרסאות) גם דמוי מגן גחון לטובת מראה "שטחי" יותר. בנוסף, שתי המכוניות זוכות למספר צבעי מרכב חדשים, חישוקים אופציונליים חדשים ואופציות נוספות להתאמה אישית של מדבקות ולגימור החיצוני.
 
 
מיני קאנטרימן ופייסמן מתעדכנות
צילום: מנהל 
החזית אגרסיבית ודינאמית יותר
 
גם בתא הנוסעים לא מדובר במהפכה של ממש. העדכון המרכזי כולל את מד הסל"ד הגדול במרכז, שכעת מציג רקע שחור בדומה לזה שיש לגרסאות ה-JWC (בניגוד ללבן שהיה בעבר), נגיעות כרום במקומות שונים ושדרוג קל למערכת המולטימדיה. מעבר לכך מיני מספרת שפתח תא המטען של הפייסמן תוכנן מחדש כדי להקל על הטענת ופריקת חפצים.
 
 
מיני קאנטרימן ופייסמן מתעדכנות
צילום: מנהל 
מאחור השינויים מינוריים
 
היצע המנועים נותר כשהיה, וימשיך להתבסס (בגזרת הבנזין) על מנוע ה-1.6 ליטר המוכר במקום על יחידות הכוח החדשות שהוצגו עם הקופר. כל המנועים עודכנו מבחינת פליטת מזהמים כדי שיוכלו לעמוד בתקן יורו 6 המחמיר יותר. גרסת הקופר S של שתי המכוניות זוכה לתוספת הספק של 6 כ"ס (190 כ"ס לעומת 184 כ"ס בעבר) – מה שמוביל לשיפור קל (מאוד) בנתוני התאוצה ל-100 קמ"ש של שתי המכוניות. הקאנטרימן והפייסמן (בגרסאות ההנעה הקדמית ועם תיבה ידנית) יסיימו את המאוץ הקלאסי ב-7.5 שניות (7.6 שניות בעבר) וב-7.4 שניות (7.5 שניות בעבר) בהתאמה.
 
 
מיני קאנטרימן ופייסמן מתעדכנות
צילום: מנהל 
גרסאות ה-S זוכות לתוספת כוח קטנה
 
 
שתי המכוניות יושקו באירופה בחודש יולי הקרוב, כאשר אלינו הן צפויה להגיע בהמשך. כרגע לא ידוע אם יהיה שינוי כלשהו במחירן.