זו לא הפעם הראשונה שפיג'ו סימנה לעצמה מטרות בתחום הספורט המוטורי בשנים האחרונות. זה החל בטיפוס הפייקס-פיק המפורסם, בו לא רק הגיעו ראשונים (עם מכונית מרוץ מבוססת פיג'ו 208, עם 875 כ"ס, הנעה כפולה וסבאסטיאן לואב אחד) כמו שהצהירו, אלא גם ניפצו לרסיסים את השיא הקודם.
 
 
 
בהמשך הכריזה פיג'ו על חזרתה למרוצי הראלי קרוס הקשוחים, והציגה מכונית מרוץ חדשה על בסיס אותה 208 (ותרשו לנו להמשיך להיות תמימים), עם 600 כ"ס והנעה כפולה. עכשיו? אם כבר ראלי, אז מדוע לא לשחזר את התהילה של שנות השמונים במרוצי הדקאר המפרכים, תהו בכירי פיג'ו, וכמו שהבטיחה לנו בעבר – היצנית הצרפתית חשפה את התמונות הרשמיות של פיג'ו 2008 בגרסת הדקאר.
 
פיג'ו 2008 דקאר – תמונות רשמיות
צילום: מנהל 
אחרי הפייקס-פיק והראלי קרוס, הגיע זמן הדקאר
 
כאמור, לטובת הדקאר פיג'ו בחרה את רכב הפנאי הקטן שלה, ה-2008, שישמש כבסיס. וכן, כשאנחנו אומרים "בסיס", גם אנחנו מתייחסים למילה הזו ב"ערבון מוגבל". אבל עזבו רגע תרגילי יחסי ציבור, ותתבוננו איך הדבר הזה, סליחה, ה-2008 הזה נראה...
 
 
מרווח גחון עצום, יחד עם מרכב קצר נטול סרחי עודף, מעניק תוצאה כוחנית להפליא. תוסיפו את גלגלי הענק בקוטר 37 אינץ', ותקבלו תוצאה לא פחות ממדהימה. הסבכה הקדמית אגב, דומה להפליא ל-2008 הסדרתית, אבל כאן (וביחידות התאורה מאחור) הדמיון נגמר. בניגוד להלך הרוח (ולרוב המתחרים) פיג'ו בחרה ללכת על הנעה אחורית, שתקל בשיוטים מהירים, עם שאר החסרונות של עבירות והצלבה. זו אגב, הסיבה לקוטר הגלגלים הגדול.
 
 
פיג'ו 2008 דקאר – תמונות רשמיות
צילום: מנהל 
הקשר ל-2008 הסדרתי קלוש, אבל ההופעה מרשימה
 
 
פיג'ו עדיין לא מסרה פרטים טכניים נוספים, אבל עם תמונות שכאלו, לא יכולנו שלא לשתף אתכם. מהבחינה הויזואלית לפחות, הם כבר ניצחו, עוד לפני שהחל המרוץ.