שברולט מוצאת לנכון להציג בתערוכת ניו יורק הקרובה את מתיחת הפנים השנייה של המשפחתית הגלובלית שלה, שברולט קרוז. המשפחתית הוותיקה הוצגה לפני שש שנים, בשנת 2008, ולמרות זאת, עיצובה עדיין נאה ועדכני, אך בשביל לשמור על הגחלת ועל התחרות, בשברולט חושבים שיש צורך לרענן את המוצר.
 
 
מתיחת הפנים של הדגם נגעה לצד העיצובי בלבד. מעבר לשינויים קוסמטיים קלים לא נעשה שינוי בצד המכאני, כך שבתא המנוע תוכלו למצוא את מנוע ה-1.6 המוכר, המפיק 124 כ"ס בגרסתו האטמוספרית המגיעה אלינו. בנוסף, ישנם שני מנועים לוגמי בנזין אחרים, כדוגמת 1.4 טורבו, ו-1.8 אטמוספרי – שניהם נותרו עם הספק של 140 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה יחסי העברה.
 
 
שברולט קרוז – מתיחת פנים נוספת
צילום: מנהל 
אין שינוי ביחידות ההנעה
 
בצד העיצוב, כמו שנאמר, נעשה שינוי בולט יותר, והמכונית קיבלה סבכה קדמית שונה, בעלת שני חלקים, בדומה לאחות הגדולה שהושקה בארץ לא מזמן, שברולט מאליבו. יחד עם יחידות התאורה קדמיות מעודכנות קלות מקבלים עיצוב מכובד יותר, אם כי מעט פחות כוחני. מתיחת הפנים ממשיכה אל תא הנוסעים, ולמרות שאין תמונה רשמית, בשברולט מספרים שהנדסת האנוש שופרה, ושרמת האבזור הבסיסית שופרה. שדרוג נוסף מגיע בפן הבטיחותי, כאשר כבר בגרסת הבסיס המכונית תצויד ב-10 כריות אוויר.
 
 
 
שברולט קרוז המחודשת תוצג בתערוכת ניו יורק הקרובה, אך תגיע ארצה רק בשנת 2015. כמובן שעדיין אין תאריך מדויק, ולא ידוע אם יהיה שינוי במחיר.