פיג'ו חושפת טיזר של ה"אקסלט" (Exalt), קונספט חדש שצפוי להגיח לראשונה בתערוכת בייג'ין בסוף החודש. דגם זה למעשה מהווה המשך ישיר לקונספט שהוצג אי שם בשנת 2012 וכונה "אוניקס" (Onyx), וממנו יילקחו סממני עיצוב לדגמים עתידיים של החברה.
 
 
 
המרכב בעל 4 דלתות בתצורת קופה, אורכו 4.73 מטר וגובהו רק 1.31 מטר. התוצאה דינאמית להפליא. הפגוש הקדמי אגרסיבי מאוד, עם כונסי אוויר המשלימים את זוויות הסבכה הקדמית ויחידות התאורה הצרות. גם מראות הצד צרות, והן משתלבות מעולה עם החריץ בין מכסה המנוע ובין הכנפיים הקדמיות. החישוקים גדולי הקוטר משלימים את העיצוב, שלא ממש צועק, ועם זאת דואג להשאיר אותנו עם פה פעור.
 
פיג'ו מציגה: אקסלט קונספט
צילום: מנהל 
קונספט מרהיב מבית פיג'ו
 
האקסלט יוכל לאכלס ארבעה מבוגרים, ועל שינועם תהיה אחראית יחידת כוח היברידית. בתא המנוע תמצאו שילוב בין מנוע לוגם בנזין (1.6 טורבו, 270 כ"ס) ומנוע חשמלי שישב על הציר האחורי, ומלבד נתון ההספק המשולב (340 כ"ס) לא נמסרו עדיין פרטים נוספים על הביצועים. את הכוח יעבירו המנועים אל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה. הפרט הטכני הנוסף ששחרה פיג'ו הוא נתון המשקל – לא פחות מ-1,700 ק"ג.
 
 
פיג'ו טוענת שהשימוש בחומרים הטבעיים בעת הכנת הקונספט (ריפוד ודיפונים עשויים מסיבי עץ, למשל), ושילוב של העיצוב המינימליסטי ימשיכו אל הדגמים העתידיים של החברה. בכלל, חומרים חדשים זו הבשורה של הקונספט הזה, שיציג שימוש בנחושת ובפלדה חשופים כמוטיב עיצובי.
 
 
פיג'ו מציגה: אקסלט קונספט
צילום: מנהל 
הנעה כפולה-קבועה היברידית
 
פיג'ו תחשוף פרטים נוספים בתערוכת בייג'ין, שתיערך החודש, שם תיחשף האקסלט במלא הדרה, ואנו כמובן נדאג לעדכן אתכם.