במיני ישראל הבטיחו לנו שפע חידושים השנה, ונראה שהם אכן יקיימו זאת. מיני השיקה רק לאחרונה את מיני קופר הרגילה ואת גרסת ה-S הספורטיבית שלה, והיא כבר מתכוננת להצגת גרסת ה-ONE, המיני הזולה במבחר. מיני ONE החדשה תהיה חזקה מבעבר, והיא תוצע עם מנוע חדש בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו ובעל שלושה צילינדרים. המנוע החדש מייצר 102 כ"ס ו-18.4 קג"מ, זאת לעומת 98 כ"ס ו-15.6 קג"מ של ה-ONE היוצאת (שעשתה שימוש במנוע אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר).
 
 
 
הביצועים נאים למדי (וטובים מבעבר) עם האצה למאה ב-9.9 שניות ומהירות מרבית של 195 קמ"ש בגרסה הידנית (6 הילוכים). הגרסה האוטומטית, אף היא עם שישה הילוכים, תעשה זאת ב-10.2 שניות (המהירות המרבית זהה). בשני המקרים מדובר בשיפור לעומת ה-ONE היוצאת שסיימה את המאוץ ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות ו-12.3 שניות בהתאמה.
 
 
מיני ONE מתקרבת לישראל
צילום: מנהל 
תוצע בגרסה ידנית או אוטומטית
 
בנוסף, גרסת הבסיס החדשה של המיני תהיה מצוידת יותר מה-ONE היוצאת, ותכלול גם מערך מולטימדיה דומה לזה שראינו בקופר. בדומה לעבר, המראה החיצוני יהיה פשוט במעט מזה של הקופר, כאשר גם החישוקים צפויים להיות קטנים יותר.
 
 
 
גם המחירים התייקרו במידה מסוימת, כאשר הגרסה האוטומטית של ה-ONE תעלה 140,000 שקלים ואילו הידנית תוצע ב-125,000 שקלים. הגרסה החדשה למיני תגיע לארץ לקראת הקיץ, כאשר מיני ישראל תתחיל בקרוב בשיווק הדגם.