לנד רובר חוגגת השנה 25 שנים להולדת לנד רובר דיסקברי, והיא צפויה להציג בתערוכת ניו יורק הקרובה (ב-16 החודש עד 28 בחודש) קונספט לדור הבא של אייקון השטח הבריטי. אז כרגיל, בשביל שנתחיל להתחמם, לנד רובר שחררה טיזר בדמות סרטון קצר. הסרטון לא ממש חושף הרבה, אבל נותן הצצה למה שמצפה לנו בתערוכה.
 
 
 
הדור האחרון (דיסקברי 3) הגיח לאוויר העולם לפני עשור, ב-2004. מתיחת פנים הוצגה כחמש שנים מאוחר יותר (והשם שונה לדיסקברי 4), וזה בערך האירוע המשמעותי ביותר של רכב הפנאי הזה. בשוק בו כל שש שנים בממוצע מוצג דגם חדש, מחזור החיים של הדיסקברי (למרות מתיחת הפנים המקיפה שעבר) נחשב לארוך במיוחד.
 
 
לנד רובר דיסקברי חדש? הקונספט יוצג בניו יורק
צילום: מנהל 
אווירודינאמי ומתקדם יותר. כמה שטח ישאר?
 
לקונספט שיוצג יהיו שבעה מושבים, כמו לדגם הנוכחי, והוא כמובן יהיה בעל הנעה כפולה. לנד רובר רומזת כי הקונספט יציג יכולות טכנולוגיות מרשימות, כאלה שיגרמו לדיסקברי 4 להרגיש מיושן, אך עדיין לא חושפים במה מדובר. בנוסף, רכב הפנאי צפוי להציג הנדסת אנוש ואיכות חומרים טובים מבעבר, וכמובן גם עיצוב חיצוני עדכני ואווירודינאמי יותר לטובת שיפור בצריכת הדלק.
 
 
 
לנד רובר דיסקברי חדש? הקונספט יוצג בניו יורק
צילום: מנהל 
האם הדור החדש ישמור על הערכים של המקור?
 
"יצרנו קונספט שיעניק את המהות של העידן החדש של לנד רובר עם כיוון חדש, מרתק, רלוונטי, ועיצוב שמתחבר ברמה רגשית עם לקוחות של היום ומחר", אומרים בלנד רובר. אנחנו מחכים.
 
חדל דיבורים, צפו בסרטון ששחררו לנד רובר: