שברולט ישראל מצפה לגידול של 40 אחוזים לפחות במכירות לעומת השנה שעברה, כך מספרת גלית עייני, סמנכ"ל השיווק של היבואנית. "2014 נפתחה ברגל ימין, והכפלנו את המסירות שלנו לעומת השנה שעברה, ואנו רואים בזה איתות מבחינת הציבור שהוא מבין את השינוי במותג".
 
 
 
בשברולט מצהירים שהם מצפים להגיע השנה למכירת של 13,000-14,000 כלים, אבל בין השורות מסבירים שקיים סיכוי מאוד סביר שרמת המכירות שלהם תהיה אפילו גבוהה יותר. בהתחשב בכך שברבעון הראשון של השנה הם מכרו כמעט 5,000 מכוניות ניתן להבין את הציפיות שלהם.
 
שברולט מצפה לגידול משמעותי ב-2014
צילום: מנהל 
גם הסוניק קיבלה את מנוע הטורבו בגרסת ה-RS
 
אור קליין, מנהל אגף השיווק של היבואנית, מעריך שהשנה ינועו המכירות בשוק הרכב הישראלי סביב 220,000 כלים. הוא גם מעריך שהמגמות שראינו בשנה שעברה, התחזקות תחומי המכוניות הקטנות והפנאי הקטן והקומפקטיים יימשכו.
 
 
 
האופטימיות של שברולט נובעת לא רק מהחידושים בקו הדגמים, אלא גם מכך שהם פותחים את שנת 2014 עם היצע הדגמים (12) הגדול ביותר מעולם שהיה להם בארץ. והם בנו ציפיות גדולות לקו המכוניות העדכני שכולל את שברולט קרוז בגרסת הטורבו החדשה, וכמובן שברולט טראקס, הספארק וגם שברולט מאליבו החדשה. בשברולט ישיקו בהמשך השנה את הסילברדו החדש והחשוב למותג, ובהמשך עשויה להגיע אלינו הגרסה האוטומטית של שברולט ספארק.