כבר לפני מספר שבועות סיפרנו לכם על חזרתה המתוכננת של פולקסווגן חיפושית החדשה לשוק המקומי, וכעת זה קורה. באיחור של שלוש שנים, ואחרי היעדרות ארוכה אף יותר בשוק המקומי, מתחילה פולקסווגן ישראל בשיווק הדור השני של מכונית הרטרו האופנתית (ותסלחו לנו שאנחנו לא באמת מקשרים אותה לזו המקורית).
 
 
הדור החדש של החיפושית, אשר גדל מכל כיוון, הוצג עוד ב-2011. הוא יוצע בארץ עם המתכון המוכר של פולקסווגן מבחינת חטיבת הכוח, כאשר בשלב הראשון יגיע רק מנוע אחד. זהו מנוע ה-TSI המוגדש בנפח 1.2 ליטר עם 105 כ"ס, שישודך לתיבת DSG עם שבעה הילוכים (המכונית תאיץ למאה ב-10.9 שניות). על רקע זה, מחיר המכונית נראה גבוה למדי, עם תג של 155,900 שקלים לדגם הרגיל (רמת גימור 'ביטל') ו-169,900 שקלים לרמת ה'דיזין' המצוידת יותר.  
 
 
פולקסווגן חיפושית החדשה שוב דוהרת בישראל
צילום: מנהל 
הצללית האייקונית חוזרת לכבישי ישראל
 
 
למרות (ואולי בגלל) המחיר, רמת האבזור טובה וכוללת בקרת אקלים מפוצלץ, בקרת שיוט, מחשב דרך, פנסי ערפל ומערכת שמע מקורית עם תפעול מההגה כבר ברמת הבסיס. לרמת ה'דיזין' יש בנוסף גם גג זכוכית פנוראמי, פנסי קסנון, מפתח חכם ועוד. בפולקסווגן ישראל רואים במכונית כמקדמת תדמית שתצטרף לדגמים האופנתיים והספורטיביים שלהם, ולא ככזו שאמורה להימכר בכמויות גדולות. מכוניות ראשונות יימסרו ללקוחות בעוד כחודשיים אבל פולקסווגן ישראל החלה לרשום הזמנות של פולקסווגן חיפושית החדשה כבר בימים אלה.