יצרנית הפרימיום הבווארית – ב.מ.וו, הודיעה על כוונותיה לייצר אח גדול לרכבי הפנאי של החברה, ה-X1, X3, X4 ו-X5, רכב בעל מרכב גדול יותר שיאפשר אכלוס של שבעה אנשים. על הכוונת עומדות מתחרות כדוגמת אודי Q7 ומרצדס GL, שלידם ב.מ.וו X5, רכב הפנאי הגדול ביותר של היצרנית נכון להיום, נראה צנוע. כצפוי, הדגם יקרא ב.מ.וו X7.
 
 
כדי לדעת יותר על הדגם נצטרך לחכות להצגתו בעתיד, אך כבר כעת ניתן לשער שהפלטפורמה הזו תוכל לשמש בסיס לדגם חדש שליצרנית הפרימיום הגבוה שבעלות ב.מ.וו – רולס רויס. וכעת, לאחר הצהרת הכוונות של בנטלי לייצר רכב פנאי חדש, ייתכן שב.מ.וו יציגו מתחרה על בסיס הפלטפורמה הזו, לרולס רויס.
 
 
ב.מ.וו X7 – משפחת X מתרחבת
צילום: מנהל 
ב.מ.וו X5. רכב הפנאי הגדול של היצרנית הבווארית, נכון להיום
 
בסיס הגלגלים צפוי להיות ארוך יותר מזה של ה-X5 במטרה לספק מרווח פנים משודרג, והוא יוכל לאכלס שבעה מבוגרים, שלא כמו באחיו הקטן יותר, ה-X5, בו השורה השלישית מיועדת בעיקר לילדים. תא המנוע צפוי לארח את 'ליין' המנועים המוכר של היצרנית – מנועי שישה ושמונה צילינדרים, דיזל ובנזין מוגדשי טורבו. ייצור המכונית צפוי להיות בארצות הברית, כמו יתר דגמי הפנאי של היצרנית הבווארית.
 

עדיין אין תאריך מדויק ליציאת הסנונית הראשונה של הדגם משערי החברה (ידוע לנו רק שזה יקרה במהלך שנת 2016), אך ב.מ.וו כבר מספרים שהוא צפוי להימכר בכל רחבי העולם, כשהביקוש העיקרי יהיה בשוק הסיני הגואה והעולה.