ארבעים שנה חלפו מאז מיצובישי הגיעה לבריטניה. במיצובישי החליטו שזו סיבה מעולה להתחיל בחגיגות, וכמו שהורגלנו, אין חגיגה בלי עוגה. בעולם הרכב, העוגה היא בדרך כלל הוצאה של מהדורה מיוחדת לכבוד האירוע. אז מיצובישי הודיעה על מהדורה מיוחדת ומוגבלת של האיבו, כזו שמיועדת רק לשוק הבריטי.
 
ה"עוגה" עונה לשם מיצובישי לנסר איבולושן FQ440, והוא כמובן מרמז על מספר כ"ס המצויים תחת מכסה המנוע. יחידת הכוח בעלת ארבעה צילינדרים, בנפח 2 ליטר, וכמיטב המסורת היא נעזרת במגדש טורבו. וההספק, כאמור, עומד על 440 כ"ס. תיבת ההילוכים שנבחרה היא אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד בת שישה יחסי העברה, שמורידה את הכוח (כמובן) אל ארבעת הגלגלים.
 
 
מיצובישי מציגה מהדורה מיוחדת לאיבו - לשוק הבריטי בלבד
צילום: מנהל 
התמונה היחידה שפרסמה מיצובישי די אפורה...
 
השינויים מהדגם הרגיל מתבטאים במגדש טורבו מבית HKS, מערכת פליטה מבית Janspeed, צנרת יניקה ומצנן אוויר מבית Janspeed, כמו כן, גם סעפת פליטה טובולארית מבית Janspeed ואפילו מזרקי דלק הוחלפו לכאלה בעלי ספיקה גבוהה יותר. המתלים שודרגו גם הם, וכרגע מציעים קפיצים מבית Eibach עם הנמכה מפנים של 35 מילימטר, ומאחור של 30 מילימטר.
 
 
 
בנוסף, תמצאו במכונת חישוקים בקוטר 18 אינץ' מבית BBS, ובתוכם תמצאו בלמים גדולי קוטר בעלי קאליפרים עם שישה בוכנות. יחידות תאורה קדמיות מסוג קסנון, המושבים הקדמיים מבית ריקארו, ובלב הקונסולה שוכן מסך מגע בגודל 7 אינץ', בעוד מערכת השמע בעלת שמונה רמקולים.
 
 
מיצובישי מציגה מהדורה מיוחדת לאיבו - לשוק הבריטי בלבד
צילום: מנהל 
ה-FQ440 תגיע עם הגה ימני בלבד
 
המכונית תוצע ב-40 יחידות בלבד (בכל זאת, 40 שנה למיצובישי בבריטניה), כולן בצבע לבן ועם הגה ימני. לו אתם מתגוררים כרגע בבריטניה וממש-ממש רוצים אחת, תאלצו למשוך מחשבון הבנק שלכם, או מתחת למזרון (כל אחד ומקום מסתור כספו), לא פחות מ-50 אלף לירות שטרלינג.