סצנת הדריפטים, דהיינו השחייה הצורנית של המכוניות, רק פורחת. לא יהיה זה שגוי להעניק חלק משגשוג ענף זה לקן בלוק, ההוא שאוהב לרסק פלורוסנטים בקליפים מושקעים, ומכוניות מרוץ במרוצי ראלי. אבל תמיד יש את אלה שאוהבים להגזים...

אבל לפני התותחים הכבדים, נתחיל ב"קטן". סדנת הביצועים "פולודי פרפורמנס" החליטה שפורד פיאסטה כמו שיש לקן בלוק זה אחלה, זה חמוד, אבל זה לא מספיק. אם לקן בלוק יש פורד פיאסטה, אז הם יעשו משהו פסיכי לפורד אחרת. פורד טרנזיט. כן, גם אנחנו חושבים שהם לא ממש בריאים בנפשם. התוצאה אגב, מדליקה. ומצחיקה:



אבל זו רק ההקדמה

תכירו את מייק ריאן, אלוף מרוץ טיפוס הפייקס פיקס, שהחליט לעשות מעשה "קן בלוק" בפיאסטה, רק עם משהו שגורם לטרנזיט מהאייטם הקודם להרגיש עדינה ושברירית. איך עושים זאת? מוציאים משאית המרוץ מהגראז' – מכונה במשקל חמישה טון, מנוע דיזל הנעזר גם במגדש-על וגם במגדש טורבו. אה... כן, וגם בהזרקת מתאנול.
יש דריפטים, אין פלורוסנטים נשברים, אך יש לא מעט קטעים בהם אתם תפנימו שוואלה, משאית זה אחלה, זה מגניב, והיי, אפילו אפשר לזנק איתה מעל שורת מכוניות סמארט. טוב, לא נספר הכול. אתם מוזמנים לצפות בקליפ המושקע. תיהנו: