אחרי שבשנת 2012 בנטלי ערכה לו הופעת בכורה בתערוכת הרכב בז'נבה, חושפת היצרנית בריטית איור רשמי של רכב הפנאי החדש שהיא מתכננת. אומנם האיור לא ממש מפורט, אבל נראה שבנטלי רוצה שנחשוב שאפשר לקחת את הרכב החדש לטיול במדבר. אבל את זה גם סוזוקי ג'ימני משומש של השכן יכול לעשות, ולא בטוח שהוא יהיה פחות חינני. מהאיור אנו יכולים ללמוד שהחזית תיישר קו עם שאר דגמי החברה, עם צמד יחידות התאורה המוכרות והסבכה הקדמית הבולטת.

רכב הפנאי העתידי והסופר יוקרתי של בנטלי צפוי להתחרות על ליבם של הלקוחות מול מספר רכבים של יצרניות יוקרה נוספות. ביניהן נמצאות אסטון מרטין ואפילו למבורגיני שהצהירו בעבר על כוונתן להיכנס לתחום. כרגע לא ידוע לנו על תוכניות ממשיות של השתיים, אבל לא נתפלא אם הן (או אחרות) יעמידו מתחרה משלהן. בכל מקרה, רמת הפאר של הבנטלי החדש צפויה לגרום לריינג' רובר להרגיש כאילו הגיעו למסיבת סיום התיכון עם טרנינג, ולא עם חליפה.
רכב הפנאי של בנטלי חוזר, הפעם באמת
צילום: מנהל
קשה לומר שה-EXP 9F קונספט היה נאה במיוחד...

בינתיים אין פרטים רשמיים על יחידות הכוח שישרתו את רכב הפנאי המגודל, אך סביר להניח שנמצא גם כאן את מנוע ה-W12 בנפח 6.0 ליטר שמגיע מבעלת הבית, פולקסווגן. כמו כן סביר להניח שנראה את מנוע ה-V8 המוכר של החברה. בבנטלי גם פוזלים לכיוון של יחידת כוח נוספת, היברידית, כך מסר מנכ"ל החברה וולפגנג שרייבר.
בבנטלי מצפים למכור כ-3,500 יחידות של רכב הפנאי בכל שנה. בשנה האחרונה בנטלי הגיעה לשיא במסירות, עם מעט מעל 10,000 מכוניות. ואם נסתכל על העבר הלא ממש רחוק, עם פורשה לדוגמה, נראה שיש פוטנציאל מכירות גדול לכלים כאלו.