פורשה חשפה את גרסאות ה-GTS לבוקסטר ולקאיימן המוכרות. גרסאות ה-GTS של פורשה ממוקדות ודינאמיות יותר מאלו הרגילות, אפילו יותר מגרסאות ה-S עליהן הן מבוססות. אגב, פורשה מספרת לנו שהקאיימן GTS היא הקאיימן החזקה ביותר שיוצרה אי פעם.

בכל הנוגע לעיצוב, פורשה דאגה להציג את המכוניות עם פגושים אגרסיביים בעלי שלושה פתחי אוויר עצומים, ספליטר קדמי, יחידות תאורה קדמיות כהות יותר, וחישוקים שחורים. את שתי המכוניות פורשה צבעה בצבע אדום שבהחלט מעלה את מפלס החשק, ושחלילה לא תפרשו את כוונות המכוניות בצורה מוטעית.
 פורשה קאיימן ובוקסטר: עכשיו גרסת ה-GTS
צילום: מנהל
פורשה בוקסטר GTS. ממוקדת יותר מה-S

יחידת הכוח בנפח 3.4 ליטר, שישה צילינדרים, בתצורת בוקסר, ומפיקה 340 כ"ס בקאיימן ו-330 כ"ס בבוקסטר. יש אפשרות לבחירה בין תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד בעלת שבעה יחסי העברה ובין תיבת הילוכים ידנית בת שישה יחסי העברה. מתיבת ההילוכים הכוח עובר היישר אל הגלגלים האחוריים. חישוקי שתי המכוניות (גם הבוקסטר וגם הקיימן) בקוטר 20 אינץ', ומאכלסים בתוכם צמיגים ברוחב 235 מ"מ בחתך 35 מלפנים ו-265 מ"מ בחתך 35 מאחור.

תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בבוקסטר GTS אורכת רק 4.7 שניות עם תיבת ההילוכים האוטומטית-רובוטית, שזה 0.3 שניות מהיר יותר מהבוקסטר S. עם אותה התיבה, התאוצה הזו אורכת בקיימן 4.6 שניות. כוחם של עשרה כ"ס. המהירות המרבית בבוקסטר עומדת על 280 קמ"ש, ואילו בקיימן על 285 קמ"ש.
 פורשה קאיימן ובוקסטר: עכשיו גרסת ה-GTS
צילום: מנהל
הקאיימן מוסיפה עשרה כ"ס

את הופעת הבכורה של המכוניות פורשה תערוך בתערוכת בייג'ין כבר בחודש הבא, בעוד שהן יגיעו אל סוכנויות המכירה רק בחודש מאי.
אפילו לקאיין יש גרסת GTS