הדור השלישי של אודי A8, שהוצג אי שם בשנת 2009, מגיע ארצה לאחר מתיחת הפנים שעבר אשתקד. מכונית הדגל של אודי, נוחתת בימים אלה לשוק שהפך תחרותי מתמיד מאז הושקה בארץ מרצדס S קלאס החדשה. אז מה ה-A8 המחודשת מציעה ללקוחות האמידים? ובכן, לא מעט.
 
 
חיצונית, ספינת הדגל של אודי זכתה לעדכונים לא מהותיים בהופעה, שינויים שמתרכזים בייחוד בסבכה הקדמית, בפגושים וביחידות התאורה החדשות, שעברו לשימוש מלא בטכנולוגית לד, בה אודי מתגאה. שינוי מהותי יותר נמצא בגזרת חטיבות הכוח ששודרגו לטובת עמידה בתקני יורו 6, ויחד עם שמירה על הניקיון והעידון גם קבלו יותר כוח.
 
אודי A8 המחודשת כבר בארץ
צילום: מנהל 
השינויים מתרכזים בחזית עדכנית ויחידות כוח מחודשות
 
מנוע ה-3.0 ליטר בעל מגדש-על מייצר כעת 310 כ"ס, 20 כ"ס יותר מבעבר (ההאצה ל-100 קמ"ש תארך 5.7 שניות) ואילו הספק גרסת ה-V8 המוגדשת (4.0 ליטר) עלה ל-435 כ"ס (410 כ"ס בעבר) והיא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות. כמו בעבר, אודי ישראל תמשיך להציע את גרסת ה-S8 הספורטיבית, שם מייצרת יחידת ה-V8 המוגדשת 520 כ"ס. היא מוגבלת ל-250 קמ"ש מרביים ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות
 
 
 
כל הגרסאות מצוידות למדי, ומגיעות עם: מפתח חכם, גג נפתח, סגירה ופתיחה חשמליים לתא המטען, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, עור וחשמל למושבים ועוד. לגרסאות ה-V8 מושבים עם אוורור ואפשרות לעיסוי ותאורה אדפטיבית ול-S8 אפשרות של שינוי קשיחות המתלים. מחירה של אודי A8 המחודשת יחל ב-720,000 שקלים (754,000 למוארכת) לגרסת ה-3.0 ליטר, ויגיע ל-845,000 שקלים לגרסת ה-V8 (עם 879,000 שקלים למוארכת). ה-S8 הספורטיבית יותר תעלה 984,000 שקלים.