באופן מסורתי, קטגורית הפאר מאכלסת את המכוניות הטובות בעולם. אל התחרות הקבועה בין מרצדס S קלאס לב.מ.וו סדרה 7, מצטרפות בשנים האחרונות מכונית כמו ה-A8 של אודי וכמובן הדור האחרון של יגואר XJ.
המכוניות הללו הן מכוניות שיש בהן הכול, והן מייצגות את הטוב שיש בעולם הרכב. במילים אחרות, כל אחת מהן מכילה בתוכה את פסגת הידע והיכולת שיש לעולם הזה להציע.
המכוניות בסגמנט הזה מצוידות בדרך כלל במנועים רבי צילינדרים וכוחות סוס, גדולים וחזקים. ופתאום, יגואר משדכים מנוע קטן מאוד ל-XJ הגדולה שלהם (קלה יחסית למתחרות ועשויה מאלומיניום, אבל עדיין, מכונה גדולה...).

האם מנוע שני ליטרים יכול להזיז חתול גדול כזה? האם מנוע עם ארבעה צילינדרים ראוי להימצא בתוך מכונית פאר?

שאלות רבות מציבה בפנינו גרסת המנוע הזו, עם תשובה ברורה אחת. הטכנולוגיה שולחת את הדעות הקדומות של כולנו אל סל המחזור.