בשבועות האחרונים החלו לרוץ ברשת שמועות שונות על מצבו הבריאותי של מיכאל שומאכר. נכון להיום, אין שינוי במצבו של אגדת המרוצים מיכאל שומאכר, כך אומר הדיווח הרשמי הראשון שנמסר ממשפחתו בשבועות האחרונים.
לפני כחודש החלו הרופאים בתהליך ההוצאה מתרדמת של אלוף העולם, וההודעה האחרונה באה אחרי שבעיתונות הגרמנית והאיטלקית (וכמובן גם ברשת) נפוצו שמועות על כך ששומאכר נותק ממכונות ההנשמה ונושם עצמאית. מאידך, שמועות אחרות דווקא דברו על החמרה במצבו של האלוף.
מיכאל שומאכר לא מתאושש, בינתיים
צילום: מנהל
מיכאל שומאכר. החשש הוא שנהג המרוצים האגדי יישאר צמח
לפי המנהלת האישית של שומאכר, סבין קהם, לא חל שינוי ממשי במצבו של הנהג והוא מוסיף להיות חמור ביותר. ואולם, ההערכות הן שככול שחולף הזמן, סיכוייו של הנהג להשתקם מהתאונה הקשה (שהתרחשה לפני יותר מחודשיים) הופכים קלושים יותר. למעשה, רוב הדיווחים הלא רשמיים מספרים שתהליך ההערה הואט ושבמשפחתו של שומאכר מתפללים כעת לנס. הדיווחים מספרים גם שרלף שומאכר (אחיו הצעיר) וקורינה (אשתו של מיכאל) מתייעצים כעת עם מיטב המומחים באירופה והחשש הגדול שלהם הוא ששומאכר יישאר צמח.

כזכור, אגדת המרוצים ושבע פעמים אלוף העולם, נפצע באורח קשה בתאונת סקי באתר מריבל הידוע שבאלפים הצרפתיים אחרי שנפל במהלך גלישה ונחבט בראשו בסלע. מסוק פינה אותו לבית החולים הקרוב במוטייר, ולאחר מכן הוא הועבר לבית החולים בגרנובל.