סובארו חושפת בתערוכת ז'נבה את הויזיו 2 (Viziv 2), דגם קונספט המציג כיצד רכב פנאי אמור להיות על-פי סובארו. להזכירכם, בשנה שעברה הציגה סובארו את הויזיו (גם במסגרת תערוכת ז'נבה), והויזיו 2 אמור להציג את ההתקדמות של סובארו עם הקונספט. ואולם, יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין (דיזל בויזיו הקודם) ושלושה מנועים חשמליים. ההנעה? כפולה. לא באמת ציפיתם למשהו אחר מסובארו, נכון?  
 
 
הדגמים סדרתיים של סובארו מאופיינים בדרך כלל בעיצוב פושר במקצת (כמו ה-B4 החדשה למשל...), אבל הויזיו 2 מציג לעולם צד אחר של סובארו. העיצוב אינו נועז או חדשני במיוחד (רוב האלנמטים הוצגו בדגמי קונספט קודמים של סובארו), אך ללא ספק נאה מאוד. הוא שומר על הפרופורציות של הויזיו המקורי, מעין מרכב קופה ספורטיבי (חמש דלתות), אך מציג מראה עדכני ומרשים יותר.
 
סובארו מציגה: ויזיו 2 קונספט
צילום: מנהל 
הויזיו 2 מוצג עם מנוע טורבו-בנזין במקום הדיזל של הדגם הקודם
 
במבט מהצד ניתן להבחין בחישוקים הגדולים ובחצאיות הצד המרשימות. הדלתות הקדמיות נפתחות מעלה (דלתות 'מספריים'), ואילו האחוריות נפתחות בסגנון דלתות התאבדות, וכך מאפשרות גישה קלה לתא הנוסעים הנאה. יחידות התאורה הקדמיות בעלות תאורת לד המגיעה כמעט עד לסבכה הקדמית הגדולה שבצורת משושה. תחת יחידות התאורה האלה, תמצאו פנסי ערפל-לד עגולים וגדולים. מאחור, יחידות התאורה הגדולות משתלבות נהדר בעיצוב, כאשר הכנף הקטנה ונורות הלד שמסודרות במעגל סוגרות את עיצוב הקונספט הנאה הזה.
 
סובארו מציגה: ויזיו 2 קונספט
צילום: מנהל 
סובארו ויזיו 2 קונספט. סובארו מתכננת רכב פנאי חדש?
 
 
כאמור, את הויזיו 2 מניעה יחידת כוח היברידית המשלבת מנוע טורבו מסדרת DIT של סובארו ומנועים חשמליים. למנוע הבנזין ארבעה צילינדרים, הוא בתצורת בוקסר, בנפח של 1.6 ליטר, והוא מוגדש טורבו כמובן. אליו מצטרפים שלושה מנועים חשמליים. אחד מניע את צמד הגלגלים הקדמיים והשניים הנותרים את הגלגלים מאחו, וכך מתקבלת בעצם מערכת הנעה לכל הגלגלים. אל יחידת הכוח המשולבת הזו, משודכת תיבה אוטומטית-רציפה. כרגע סובארו לא מנדבת מידע על צריכת דלק, הביצועים או טווח נסיעה.