טויוטה חשפה את הדור החדש למכונית המיני הקטנטנה שלה, וכבר במבט ראשון ניתן לראות את ההבדל בינה ובין אחיותיה התאומות מצרפת (פיג'ו 108 וסיטרואן C1). הדור הקודם של טויוטה אייגו (שהושק בשנת 2005) היה בעל עיצוב מאופק יחסית, אך הפעם, בדור החדש, נראה שטויוטה בחרה ללכת בקו פחות סולידי.
 
 
העיצוב של האייגו החדשה מאופיין בקווים אלכסוניים, ומתאים לקו הנוכחי של טויוטה (בדומה לקורולה או לאוריס למשל), רק שכאן, עם המכונית הקטנה הזו, טויוטה בחרה ללכת עם העיצוב למקום הרבה יותר נועז. בחזית הרכב בולט ה-"איקס" השחור, שמורכב מקווים אלכסוניים שמתחילים בתחתית הפגוש וממשיכים עד לקו החלונות.
 
טויוטה אייגו החדשה נחשפה
צילום: מנהל 
חזית בולטת ונועזת
 
מהצד האייגו החדשה נראית דינאמית, והקו השחור מתמזג עם חלונות הצד דרך המראות וממשיך אל עבר הכנף האחורית. אל הקו השחור מצטרפים חישוקים שחורים שמוצעים כאופציה. יחידות התאורה האחוריות אורכיות ותוחמות את החלון האחורי לכל אורכו. עוד לא החלטנו אם העיצוב החדש נאה, אבל מה שבטוח – יהיה קשה מאוד להתעלם מהמכונית.
 
 
טויוטה אייגו החדשה נחשפה
צילום: מנהל 
מראה דינאמי מהצד
 
טויוטה, בניגוד לשתי הצרפתיות, אפשרה לנו גם הצצה לתא הנוסעים החדש של המכונית. ניתן להתרשם כי טויוטה עשתה מאמצים להקנות לו תחושה בוגרת ונעימה מבעבר – ולא תמצאו בתא הנוסעים חלקי פח חשופים כמו בדור הקודם. למרות זאת, הוא נאה וייחודי, בין היתר בזכות שילובי צבעים בדלתות ובפתחי המיזוג, והסידור הייחודי של הקונסולה המרכזית (שמתגאה גם במערכת מולטימדיה). קצת חבל לגלות שלמרות השיפור המורגש במראה ובאבזור, האייגו החדשה תוצע עם שני פתחי מיזוג בלבד.
 
טויוטה אייגו החדשה נחשפה
צילום: מנהל 
תוצע במרכב שלוש או חמש דלתות
 
האייגו החדשה ארוכה מהדור היוצא ב-2.5 סנטימטר, ורחבה ממנו ב-0.8 סנטימטר בלבד, והיא תוצע במרכב שלוש או חמש דלתות. למרות שהממדים כמעט ולא השתנו, טויוטה מבטיחה שתא הנוסעים יציע מרווח עדיף. בשלב ראשון, המנוע היחיד שיוצע יהיה זה ששירת את הדור הקודם, וגם מופיע גם אצל התאומות מבית סיטרואן ופיג'ו. זהו מנוע בנזין אטמוספרי בנפח ליטר אחד, בעל שלושה צילינדרים ו-68 כ"ס באמתחתו. בעתיד עשויים להתווסף להיצע מנועים נוספים, כך טויוטה.
 
 
טויוטה תציע את האייגו החדשה עם מגוון רחב של צבעים ואפשרויות התאמה אישית, זאת כדי לנסות ולקסום לקהל צעיר יותר. טויוטה אייגו החדשה מוצגת בימים אלה בתערוכת ז'נבה, והיא צפויה להגיע גם אלינו.