אחרי שהציגה את ה-S3 בגרסת 3 דלתות, ספורטבק שימושית ואפילו בגרסת סדאן, אודי פונה להציג את גרסת הקבריולה של אודי S3. גרסה זו מבטיחה, מלבד ביצועים מרשימים והתנהגות כביש טובה (לטענת אודי בכל אופן), שתוכלו להפשיל את הגג ולהינות מהדרך. היא תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה ומבוססת (כמובן) על גרסת הקבריולה של אודי A3.

כמו בגרסה הסגורה, גם כאן תמצאו תא נוסעים עשיר ואיכותי (אך מעט קודר), שלא שונה מהותית למעט מספר סמלי S שמסגירים את כוונת המשורר. בדומה לאודי A3 קבריולה הרגילה, מאחור יוכלו לשבת רק צמד מבוגרים – ספורטיבית שימושיות במיוחד היא לא.
אודי S3 מפשילה את הגג
צילום: מנהל
אודי S3 קבריולה. תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה
מרכב הקבריולה זכה למספר חיזוקים כדי שיוכל להתמודד עם הכוחות הפועלים עליו, הבלמים הוגדלו (340 מ"מ מלפנים) והצמיגים התרחבו בדומה לאלו של הגרסאות הסגורות (225/40 עם חישוק בקוטר 18 אינץ'). בדומה לשאר האחיות, גם ה-S3 הזו תעביר את כוחה לכל ארבעת הגלגלים.

גם המנוע מגיע מהגרסאות הסגורות ללא שינוי, והוא בנפח 2.0 ליטר, ארבעה צילינדרים ובעל מגדש טורבו. ההספק עומד על 300 כ"ס, ונתון המומנט על לא פחות מ-38.7 קג"מ שמגיעים כבר ב-1,800 סיבובי מנוע נמוכים. כל זה ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת שישה הילוכים. הביצועים מעולים: יחלפו רק 5.4 שניות מרגע היציאה מעמידה ועד שתגיעו למאה קילומטרים בשעה, והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קילומטרים בשעה.
אודי S3 מפשילה את הגג
צילום: מנהל
אודי S3 קבריולה. ביצועים מעולים ושיער מתפדר ברוח
אודי תציג את המהדורה הפתוחה של ה-S3 בתערוכה ז'נבה הקרובה, כאשר תחילת השיווק מתוכננת לאמצע השנה. מחיר עדיין אין, וכרגע עוד מוקדם לדעת אם היא תגיע ארצה.
אודי S3 ספורטבק. בקרוב הקבריולה תעלה על הכביש