קיה ישראל מתכוונת לנצל את מקצה השיפורים הלא גדול שעובר בימים אלה קיה ספורטאז' בניכר. הספורטאז' היה בעבר אחד הכלים החשובים בהיצע המקומי, ושימש עבור קיה כמקדם תדמית בדרך להפיכתה למותג "לגיטימי". ואולם, בשנת 2013 איבד רכב הפנאי האופנתי של קיה מעמד ומכירות לטובת המתחרים.
 
 
כעת, בקיה ישראל מתכוונים לנצל את מקצה השיפורים שעבר הספורטאז' כדי להחזיר אותו לקדמת הבמה, ולשפר את כוח המשיכה שלו. כמו אחיו מבית יונדאי, גם כאן מדובר בשינויים מינוריים הכוללים עדכון קל לחזית ולאחוריים. כמו כן, הקוריאנים שיפרו את איכות החומרים בתא הנוסעים והוסיפו (לפחות בחו"ל) מערך מולטימדיה חדש עם צג מגע ועדכונים שונים לרמות הגימור.
 
קיה ספורטאז' מתחדש
צילום: מנהל 
קיה ספורטאז'. יגיע בקרוב אחרי מתיחת פנים

הספוררטאז' המחודש יקבל (שוב, כמו ה-ix35) מנוע 2.0 ליטר חדש ומעט חלש יותר (155 כ"ס). למרות הירידה בהספק הוא צפוי לשמור על רמת ביצועים דומה, אך להיות נקי, חסכוני ומעודן מקודמו, כך קיה.
 
ואולם, נראה שבקיה ישראל ינצלו את העדכון הקל שעובר הספורטאז' בניכר לשיפור משמעותי יותר בשוק המקומי. צפויות לנו גרסאות עדיפות מבחינת תמורה למחיר, כאשר הפעם קיה ישראל תהנה מאספקה זורמת יותר, זאת אחרי שבעבר לא הצליחה לעמוד בביקוש. קיה ספורטאז' המחודש צפוי לנחות אצלנו בתוך כמה חודשים, אז נדע את הפרטים המלאים על הגרסה המעודכנת.