קונספט חדש מבית סקודה יוצג בתערוכת הרכב שבז'נבה בחודש הבא. שם הקונספט – ויז'ן סי (VisionC), שתפקידו למעשה להציג את כיוון העיצוב הבא של סקודה. בינתיים, היצרנית הצ'כית מביאה לנו איור של הדגם (בתמונה הראשית), אתם יודעים, במטרה לגרות את בלוטות החשק שלנו.
 
 
 
הויז'ן C שיוצג יהיה בתצורת מרכב לא שגרתית למכונית קופה – ארבע דלתות זה OUT, מהיום, חמש דלתות זה IN. הקונספט הזה נמנה על שורת קונספטים הגיוניים, משמע, כאלו שבשינויים קלים מסוגלים לעלות על הפס הייצור ולהימצא מיד לאחר מכן בסוכנות המכירה הקרובה לביתכם. בסיס הקונספט מבוסס על פלטפורמת ה-MQB, אותה חולקת גם סקודה אוקטביה הרגילה (שגם לה חמש דלתות ותא מטען נדיב). בסיס הגלגלים זהה לאוקטביה, אך סגנון הקונספט למעשה מושפע מפולקסווגן CC, עם עיצוב חמש דלתות וגג משתפל לאחור.
 
 
סקודה תציג קונספט למכונית קופה חדשה
צילום: מנהל 
סקודה אוקטביה. בקרוב תוצג גרסת קופה-חמש-דלתות?
 
גובה החלונות בקונספט הוקטן, כך גם גובה הגג. אך הבידול המהותי מהפאסאט CC הוא בעיקר בקונספט שיוצג בז'נבה, בו התצורה אינה כפי שהורגלנו מהפולקסווגן CC או מהמרצדס CLS או שאר חברותיהן, אלא שימושית יותר עם דלת חמישית נוחה להעמסה – קצת כמו אודי A5 ספורטבק.
 
נתונים טכניים לא נמסרו, אך ההנחה הרווחת היא שאת תא המנוע תאכלס יחידת כוח TSI בנפח שני ליטר, ארבעה צילינדרים, טורבו, המוכרת מהיצע היצרן יחד עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG).