חלומות נועדו להתגשם? סביר להניח שתקבלו על שאלה זו תשובות משתי קצוות הקשת. בכל מקרה, אנטואן בסט מקנדה, תומך בגרסה החיובית. הוא חלם לתכנן ולבנות מכונית ספורט ייחודית ולמכור אותה לקהל הרחב בעבור פחות מ-100 אלף דולר. ותנחשו מה, החודש הוא הציג את מכוניתו הראשונה בתערוכת הרכב של מונטריאול שבקנדה.
 
 
ארבע שנים לקח לאנטואן בסט לפתח את המוצר הכמעט מוגמר שעונה לשם פלינו (CB7 (Felino. החברה כבר החלה להכין גרסאות טרום ייצור, בעלות עיצוב מוקצן רווי קימורים, עם מכסה מנוע ארוך ותפיחות רציניות בגלגלים הקדמיים. פתחים משולשים לפליטת חום במרכז מכסה המנוע וכניסות אוויר אגרסיביות בצדי הפגוש הקדמי תורמים גם הם לעיצוב הייחודי. מהצד השני ישנו ישבן קצרצר, חלון אחורי משתפל מטה, יחידות תאורה אחוריות נמוכות מאוד וצמד מפלטים במרכז הפגוש.
 
פלינו CB7 – היישר מקנדה הקפואה
צילום: מנהל
חלום שהתגשם? אנטון בסט סבור שכן
 
עיקרו של המפרט הטכני הוא כזה: שלדה עשויה סיבי פחמן ומנוע קדמי-מרכזי בתצורת V8 ובנפח של 6.2 ליטר. נתון ההספק עומד על 525 סוסים ונתון המומנט על לא פחות מ-59.3 קג"מ. יחידת הכוח הזו משודכת לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה אשר מעבירה את הכוח היישר לגלגלים האחוריים. הבלמים בקוטר 355 מ"מ והם בעלי שש בוכנות בכל קאליפר.
 
פלינו CB7 – היישר מקנדה הקפואה
צילום: מנהל
מתכון בטוח - מנוע V8 גדול והנעה אחורית. 
 
המשקל, אגב, עומד על 1,135 ק"ג בלבד והוא מתחלק על פני הצירים באופן שווה (50:50). מדובר בנתון משקל נמוך למכונית עם מנוע V8 כה גדול (הקוברט החדשה למשל שוקלת כ-1,500 ק"ג).  בתא הנוסעים תמצאו צמד מושבי מרוץ עשויים סיבי פחמן, רתמות בעלות שש נקודות עגינה ולוח מחוונים העשוי סיבי פחמן. לא הרבה מעבר, אבל לפעמים באמת שלא צריך יותר.
 
פלינו CB7 – היישר מקנדה הקפואה
צילום: מנהל
חלוקת משקל אופטימלית של 50:50
 
לגבי מחיר המכונית, כמו שנאמר, הוא אמור לנוע באזור ה-100 אלף דולר, כנראה מהצד התחתון. וכמו בהרבה מקרים שנוגעים לחברות קטנות וצעירות כאלו, קשה כרגע לדעת האם המכונית תצלח את המשוכה האחרונה ותגיע לפס הייצור. אנחנו, כמובן, מקווים שכן.