אודי אולרואד שוטינג ברייק
בתערוכת דטרויט עטורת הקונספטים גם יצרנית הפרימיום אודי לקחה חלק בחגיגה. היצרנית משטוטגרט הציגה דגם קונספט בעל שם ארוך במיוחד: אולרואד שוטינג ברייק. לכאורה דגם קונספט שלא נראה ממש נועז... אך תלוי את מי תשאלו. אנו סמוכים ובטוחים שב.מ.וו ולנד-רובר עוקבות בדריכות אחר המתרחש. רכב פנאי במרכב קופה עם שלוש דלתות יש רק לב.מ.וו – אותה מייצגת המיני פייסמן, וללנד רובר – שם ניצב בגאון האיווק הגדול והיקר יותר. ומידות הקונספט של אודי תואמות לקטגוריה שלהם: בסיס הגלגלים הוא 2.51 מטר ואילו האורך כולל עומד על 4.20 מטר.
 
העיצוב נאה, ונראה כמו הכלאה של אודי A3 ו-A4 (ואפילו קצת TT), כאשר סממני עיצוב בולטים הינם היעדר קורות B, פגוש קדמי אגרסיבי וחישוקים גדולי קוטר. תא הנוסעים מיועד לארבעה, ועיצובו נקי מקשקושים. למעשה, עיצוב הפנים היה די אנמי אלמלא עיצובם הדרמטי של שלישיית פתחי המיזוג שבמרכז הקונסולה. בנוסף, תמצאו ריפוד אלקנטרה מפואר למושבים, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'.
 
גם אודי רוצה פנאי-קופה
צילום: מנהל
אודי אולרואד שוטינג ברייק. רמז לבאות?

מתחת למכסה המנוע תמצאו יחידת כוח בנפח שני ליטר, עם הזרקה ישירה ומגדש טורבו, בעלת הספק מרשים של 280 סוסים ו-38.7 קג"מ. לכל זה מתווספים שני מנועים חשמליים, האחד נמצא בתוך תיבת ההילוכים, ומשמש להנעת הגלגלים הקדמיים. השני נמצא על הסרן האחורי ומפעיל את הגלגלים האחוריים. בשקלול המנועים החשמליים ומנוע הבנזין, הספק הקונספט עומד על 408 סוסים ו-66 קג"מ.
 
לאור נתוני ההספק והמומנט הגבוהים לא נופתע לגלות שהביצועים טובים מאוד, אפילו מעולים. את התאוצה מעמידה למאה קילומטרים לשעה תבצע האודי הזו ב-4.6 שניות בלבד, וזה כבר נתון מרשים באמת.
 
גם אודי רוצה פנאי-קופה
צילום: מנהל 
ב.מ.וו ואודי צריכות לחשוש?
 
 
לאור העניין שגרר הקונספט והתחרות המתגברת בסגמנט, ישנם סיכויים טובים שאודי אולרואד שוטינג ברייק יגיע לפס הייצור. ואם אכן כך יקרה, כנראה שמו יהיה Q2 או אולי Q4 ויהיה הראשון בסדרה של רכבי פנאי-קופה מבית אודי