לקסוס GS
שנתיים לאחר תחילת שיווק לקסוס GS בארץ, המבחר המקומי של מכונית הסלון מתעדכן עם תחילת ייבוא גרסת ה-300 ההיברידית. זו חמושה בחטיבת הכוח אשר הכרנו באחות הקטנה, ה-IS. מדובר במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר (4 צילינדרים), שיחד עם חטיבת הכוח החשמלית (143 כ"ס) מייצר 223 כ"ס. הביצועים מעט פחות טובים מבעבר עם 190 קמ"ש מרביים והאצה למאה קמ"ש ב-9.2 שניות (225 קמ"ש ו-8.6 שניות לגרסת ה-250).
 
 
הגרסה החדשה נהנית כמובן מהטבות מיסוי היברידיות ולכן זולה יחסית למקובל בתחום אצל המתחרים. עם תג של 339,000 שקלים היא גם זולה בכ-40,000 שקלים מהגרסאות המקבילות (מבחינת אבזור) של ה-GS250 ששווקה פה עד כה. כל זה אומר ששיווק ה-250 יעשה כעת רק בהזמנה אישית. רמת האבזור, כרגיל אצל לקסוס, עשירה ביותר ותכלול גג נפתח, פנסי קסנון, מפתח חכם, דיבורית בלוטות', מצלמה אחורית, אוורור וכיוון חשמלי למושבים, עור ותפעול הילוכים מההגה (שמתכוונן חשמלית).
 
לקסוס GS300h בארץ
צילום: מנהל 
לקסוס GS300h. צריכת דלק

גרסת הפרימיום של לקסוס GS תעלה 25,000 שקלים נוספים ותכלול דיפוני עץ, חיישני חניה היקפיים ותוסיף על 10 כריות האוויר שתי מערכות בטיחות חשובות – בקרת שיוט אקטיבית, ומערכת למניעת תאונת חזית שדורכת את הבלמים ואף מפעילה אותם עצמאית במקרה של תאונה.
 
כן עודכנו גרסאות ה-GS450 עם פתיחה חשמלית לתא המטען וחישוקי 18 אינץ' במחיר שירד ל-450,000 שקלים. מחיר גרסת הפרימיום עלה קלות ל-485,000 שקלים אך היא מצוידת כעת במערכות הבטיחות שהגיעו ל-GS300h ובאפשרות לכיוון אופי פעולת המתלים.