קאדילק CTS
הידוק חגורה? כנראה שלא בשוק הרכב הישראלי. כמו מרבית מותגי היוקרה בישראל, גם קאדילק מצפה ששנת 2014 תהיה טובה למדי. בהשקת ה-CTS החדשה דיברו אנשי קאדילק ישראל על עליה במכירות לאזור ה-400 כלים בשנת 2014. אמנם אלו לא מספרים גדולים ביחס למותגי היוקרה הגרמנים, אותם סימנו בקאדילק המתחדשת כמטרה, ובכל זאת מדובר בכמעט הכפלה של המכירות אשר עמדו ב-2013 על 239 כלים.
 
 
קאדילק SRX אמור ליטול כמחצית מהכמות הזו, בעיקר בזכות גרסת ההנעה הקדמית המוזלת שלו. אבל אנשי היבואנית מצפים שגם קאדילק CTS החדשה תביא לתנופה גדולה במכירות (הצפי הוא ל-100 מכוניות השנה, בדומה לקאדילק ATS).
 
גם קאדילק רוצה לגדול
צילום: מנהל
קאדילק ATS. בוחפנים אפשרות להביא את ה-ATS בגרסה מוזלת
 
בקאדילק בוחנים אפשרות לחזק את המבחר המקומי השנה עם גרסה מוזלת ל-ATS, שתגיע עם מנוע אטמוספרי בנפח 2.5 ליטר שמייצר 203 כ"ס (לעומת 276 כ"ס ל-2.0 ליטר המוגדש). בנוסף, נבחנת האפשרות להביא את גרסת ה-V ספורט של ה-CTS החדשה (3.6 ליטר, שני מגדשים ו-420 כ"ס).
 
 
כרגע אין כוונה להביא את האסקלייד החדש לישראל, ועדיין שוקלים אם להביא את ה-XTS הגדולה. אולם נראה שסיכוייה של זו האחרונה להגיע הולכים וקטנים, ושבקאדילק יעדיפו להמתין לדגמים החדשים הבאים. מדובר בדור חדש של דגמים בעלי זיקה אירופאית, אותם אמורה קאדילק להציג תוך שנתיים ואשר יהיו ממוקדים יותר מול התחרות הגרמנית. אחד מהכלים שיותר מצפים לו בחברה יהיה רכב פנאי קטן מה-SRX שעתיד להגיע בהמשך.
 
גם קאדילק רוצה לגדול
צילום: מנהל 
קאדילק CTS החדשה. צופים שתימכר ב-100 עותקים השנה בישראל
 
בקאדילק ישראל מבטיחים להפוך את המותג למתחרה לגיטימי בשמות הגרמניים. "אנחנו רואים בשינוי בקאדילק העולמית הזדמנות להפוך אותה למותג יוקרה גדול בישראל. אבל זה יקרה בהדרגתיות". הסבירה גלית עייני סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-UMI.