לקסוס RC-F
יצרנית היוקרה לקסוס חושפת את מכונית הספורט החדשה שלה, ה-RC-F. לא, היא אינה אקזוטית כמו ה-LFA מנוחתה עדן, בטח שלא ביצועיסטית כמוה, והיא גם לא תיוצר במספרים מוגבלים כמו אותו ספורטיבית נחשקת. ה-RC-F תהיה המתחרה של לקסוס במשבצת הקופה-יוקרה-ספורטיבית ותעמוד מול ה-M4 החדשה של המתחרה ממחוז בוואריה שבגרמניה. הבסיס הוא כמובן ה-RC שהוצגה לא מכבר, שהיא גרסת הקופה של לקסוס IS.

אחד מהדברים המזוהים יותר עם היצרנית לקסוס זוהי התדמית המאופקת. יוקרה מאופקת אומרים שם. נראה שבלקסוס מעוניינים לשנות את זה טיפה, שכן איך תסבירו את מראה ה-RC-F. המכוניות עטויה כונסי אוויר, פולטי החום, ארבעה מפלטים מאחור וחישוקי 19 אינץ'. אפילו גריל "המשפך" גדל לאין היכר והשתלט על כל חלקה אפשרית אי-שם בפרונט של המכונית.
לקסוס מחממת את ה-RC
צילום: מנהל
גרסת ה-F הקרבית תוצג בדטרויט
בתא הנוסעים תמצאו מקום לארבעה אנשים ואלו ייהנו מעיטוי עור ואלקנטרה, כאשר המושבים הקדמיים, כצפוי, יעניקו אחיזה צדית משודרגת למען לא ימצאו עצמם הנהג או הנוסע מנסים להשתלט על הכיסא שליד בעת תקיפת פניות.

פרטים מלאים עדיין אין. ככה זה, בעולם תחרותי כשלנו, בשביל לשמור על הגחלת צריך לגרות את בלוטות הטעם של הקהל. ובינינו, כולנו אוהבים טיזרים. הטיזר הפעם הוא בדמות הנתונים הטכניים: מנוע בנפח 5.0 ליטר בתצורת V8. ההספק? בלקסוס מספרים רק שזה יהיה מעל 450 סוסים. שנירגע. איזה כיף. לכל זה משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 יחסי העברה.
לקסוס מחממת את ה-RC
צילום: מנהל
מרכב מונמך, מנוע חזק והנעה אחורית. לקסוס RC F
מה עוד? המרכב נמוך ב-2 סנטימטרים מהגרסה המקורית, המתלים הוקשחו בהתאם, התווספה כנף אחורית המתרוממת מעל 80 קמ"ש, ובלמים משודרגים של היצרנית המוערכת "ברמבו". נתוני תאוצה או מהירות מרבית עדיין אין.
הדגם יוצג באופן מלא בתערוכת דטרויט הקרובה.