טויוטה אוריס סטיישן
רק לאחרונה סיפרנו לכם שגרסת הסטיישן של טויוטה אוריס (במהדורה ההיברידית שלה) נחתה כאן לצורך תקינה והיכרות, והיום הודיעה טויוטה ישראל על התחלת השיווק. המכונית החדשה תעלה כ-138,000 שקלים, לעומת 135,900 שקלים לאוריס ההיברידית הרגילה (שהוזלה במעט לאחרונה).
 
 
לכאורה מדובר בתג יקר מאשר המתחרים, ואולם, טויוטה בפירוש תוקפת את קטגוריית הסטיישן הקומפקטית באופן שונה מהם. זו מכונית הסטיישן ההיברידית הראשונה בתחום, וככזו היא תהנה מהטבות מס לא רק במחיר, אלא גם בשווי השימוש. בטויוטה מתכוונים לנצל זאת היטב בציי הרכב ולחפות בכך על המחיר היקר למשתמש הפרטי. בטויוטה מדגישים שהיא תזכה להטבה של 560 שקלים בחודש ותחסוך לעובד כ-3,800 שקלים לשנה. וכך, הם טוענים, עבור לקוחות ציי הרכב היא תהיה ההצעה הזולה בתחום המשפחתי-סטיישן.
 
טויוטה מתחילה בשיווק האוריס סטיישן
צילום: מנהל 

טויוטה אוריס סטיישן נשענת על אותו בסיס גלגלים (260 ס"מ) של הגרסה המוכרת. היא ארוכה ב-28.5 ס"מ ובעלת תא מטען גדול משמעותית עם נפח העומד על 530 ליטרים. נתון צריכת הדלק הממוצע עומד על כ-27 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה.

טויוטה מוזילה את הורסו
בנוסף לתחילת שיווק האוריס סטיישן, הודיעה טויוטה על הוזלת הורסו ב-9,000 שקלים ל-155,000 שקלים, מהלך שהפוך אותו לאחד הכלים הזולים בתחום. במקביל, זכה טויוטה ורסו לעדכון אבזור קל וקיבל את מערכת המולטימדיה החדשה של טויוטה (טאץ' 2 ).