פיג'ו 308 סטיישן
פיג'ו הציגה באמצע השנה שעברה את ה-308 החדשה בתצורת חמש דלתות, וכעת מגיע תורה של גרסת הסטיישן המכונה 308SW. הגרסה השימושית יותר של המשפחתית מצרפת תערוך הופעת בכורה רשמית בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ הקרוב.
פיג'ו 308 סטיישן מבוססת גם היא על הפלטפורמה המודולרית החדשה (EMP2) של קונצרן PSA, ולטענת היצרנית היא קלה ב-140 ק"ג לעומת קודמתה. בהשוואה לגרסת האצ'בק, היא ארוכה ב-33 ס"מ תמימים (458 ס"מ לעומת 425) וגבוהה בסנטימטר אחד (147 ס"מ).
פיג'ו מציגה 308 סטיישן חדשה
צילום: מנהל
הסטיישן ארוכה ב-33 ס"מ מגרסת החמש דלתות
המראה החיצוני אומנם נראה מגושם יותר בעקבות תוספת הסנטימטרים מאחור, אך גולת הכותרת היא תא המטען שמציג קיבולת מרשימה של 610 ליטרים – אחד מהמובילים בקטגוריה. פיג'ו גם מספרת על קלות רבה בקיפול המושבים ושימושיות גבוהה בתא המטען (למשל, הרצפה השטוחה שמתקבלת בעת קיפול שורת המושבים השנייה).
תא הנוסעים ויחידות ההנעה צפויים להישאר דומים לאלו שבפיג'ו 308 החדשה. אלינו ה-308 SW צפויה להגיע במחצית השנייה של שנת 2014.